قیمت بازی Resident Evil 4 remake برای آیفون 15 حدود 60 دلار است

Untitled-1.jpg

Resident Evil 4 remake به زودی برای دارندگان گوشی‌های آیفون 15 در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر زمان انتشار رسمی برای این بازی اعلام نشده است اما بنابر گفته‌ها، این بازی قبل از سال 2024 منتشر می‌شود.

یکی از بازی‌هایی که طرفداران گوشی‌های آیفون مشتاق تجربه آن بر روی گوشی‌های خود هستند، بازی Resident Evil 4 remake است. شرکت کپکام، زمان عرضه رسمی برای این بازی اعلام نکرده اما صفحه رسمی اپ استور، تاریخ انتشار این بازی را 31 دسامبر (10 دی) اعلام کرده است.

در اطلاعاتی که از لیست فروشگاه اپل استور به دست آمده، حجم این بازی 19.3 گیگابایت و قیمت این بازی برای آیفون همانند قیمت بازی در دیگر کنسول‌ها است. به معنی دیگر برای تجربه این بازی باید 59.99 دلار، مانند هزینه بازی برای کنسول پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس و ایکس بپردازید. همچنین با پرداخت 19.99 دلار، دی ال سی موجود برای این بازی را خریداری کنید. خریدهای درون برنامه دیگری مانند آپگرید تفنگ‌ها نیز وجود دارد که قیمتی بین 2.99 تا 9.99 دلار است.

Resident-Evil-iPhone-15_09-12-23.jpg
-

نسخه قبلی بازی رزیدنت اویل با نام Resident Evil Village نیز در تاریخ 30 اکتبر (8 آبان) با قیمت 39.99 دلار در دسترس دارندگان آیفون قرار خواهد گرفت.

تا به کنون اکثر بازی‌های موبایلی، رایگان یا نیاز به پرداخت هزینه کمی داشتند؛ به همین دلیل پرداخت قیمت نسخه کنسول یک بازی برای آیفون ممکن است کمی دور از ذهن باشد؛ اما به گفته سازندگان این گوشی، قابلیت انجام بازی‌های مختلف با کیفیت کنسول را برای شما فراهم می‌کند بنابراین گوشی آیفون 15 همانند یک کنسول دستی برای شما عمل می‌کند، پس پرداخت هزینه نسخه کنسول یک بازی برای آیفون 15 شاید معقول به نظر برسد.

بخش کوتاهی از این بازی به صورت رایگان در دسترس کسانی که می‌خواهند کیفیت و عملکرد بازی را قبل از خریداری ببینند، در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین کسانی که این بازی را برای گوشی خود خریداری می‌کنند، می‌توانند بدون نیاز به خرید دوباره بازی آن را بر روی آی پد و مک بوک خود نیز تجربه کند (در صورت پشتیبانی از بازی)

نظر شما چیست؟ آیا خرید یک بازی برای گوشی همراه به جای کنسول عاقلانه به نظر می‎‌رسد؟ آیا کیفیت و گرافیک بازی با توجه به حجم 58.4 گیگابایت نسخه پلی‌استیشن 5 و حجم 19.3 گیگابایتی نسخه آیفون برابری می‌کند؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر