زمان انتشار بازی Hades II مشخص شد

Untitled-1.jpg

بازی Hades II طی رویداد گیم اواردز سال گذشته معرفی شد و سازنده این بازی به طرفداران خود اعلام کردند که تاریخ انتشار این بازی در سال 2023 اعلام می‌شود. اکنون شرکت Supergiant Games در وبسایت رسمی خود اعلام کرده است که این بازی در نیمه دوم سال 2024 به صورت دسترسی زودهنگام قرار خواهد گرفت.

بنابر گفته این شرکت، بازی Hades II هنگام عرضه دسترسی زودهنگام به اندازه کل بازی هیدس 1 محتوا خواهد داشت. در این نسخه نیز همانند شماره اول این بازی، در طول دوره دسترسی زودهنگام به تدریج ویژگی‌ها و محتوای جدیدی توسط شرکت به این نسخه اضافه خواهد شد. توسعه‌دهندگان به دقت نمی‌دانند که دقیقاً بازی چقدر در دسترس زودهنگام باقی می‌ماند.

البته برای انجام دادن چند تست فنی از طرف شرکت، بخش کوچکی از بازی قبل از دسترسی زودهنگام عرضه خواهد شد و تعداد کمی از پلیرها امکان تجربه این بازی قبل از دسترسی زودهنگام را دارند. نحوه ثبت نام و زمان آن بعدها توسط شرکت اعلام می‌شود.

داستان Hades II پس از پایان نسخه اول این بازی است اما شخصیت اصلی داستان تغییر کرده و به جای کنترل Zagreus، باید با خواهر او به نام Melinoë به تجربه این بازی بپردازید. این شخصیت یک شاهزاده دنیای زیرزمین و جادوگر نامیرا است که علیه تایتان‌ها می‌جنگد.

photo_2023-09-18_12-58-10.jpg
-

ملینوی دارای قدرت‌های مختلفی است که از خدایان المپوس از جمله آپولو و زئوس به او رسیده است. به گفته Supergiant Games، بیلدهای قابل دسترسی برای این شخصیت تقریبا نامحدود است.

تعداد شخصیت‌های موجود در بازی بیش از دوازده نفر است که بعضی از آن‌ها در نسخه قبلی این بازی نیز حضور داشتند. این شخصیت‌ها به صورت کامل صداگذرای شده‌اند و ملینوی قابلیت تعامل با تمام این شخصیت‌ها را داراست که هرکدام داستان‌های متنوع و بی‌شماری برای شما دارند.

این بازی در ابتدا از طریق Steam و Epic Games Store بر روی کامپیوتر عرضه خواهد شد، اما عرضه‌هایی برای کنسول نیز در نظر گرفته شده است. این بازی اولین دنباله‌ای است که توسط Supergiant ساخته شده است، که تیم توسعه‌دهنده خود را به بیش از 20 نفر برای این پروژه گسترش داده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر