تاریخ انتشار بازی Total War: PHARAOH مشخص شد

Untitled-1.jpg

این بازی که توسط استودیوی Creative Assembly توسعه داده شده است، به تاریخ 11 اکتبر 2023 عرضه خواهد شد.

شرکت Creative Assembly، بازی‌ Total War: Three Kingdomsدر سال 2019 و بازی Total War Saga: Troy را در سال 2020 را منتشر کرده و حال نسخه جدید این بازی با اتکا به کشور مصر باستان داستان سرایی می‌کند.

نسخه اول این بازی به نام Shogun: Total War در سال 2000 توسط این شرکت توسعه یافت و شرکت EA به عنوان ناشر بازی، این نسخه را برای کامپیوترعرضه کرد که موفقیت بسیاری برای این شرکت‌ها به همراه داشت. شرکت Creative Assembly در سال 2005 توسط سگا خریداری شد و از آن زمان تا به حال زیر نظر این شرکت در حال ادامه فعالیت است.

Total-War-Pharaoh-.jpg.webp

"Total War: Pharaoh" یک ترکیب منحصر به فرد از استراتژی و تاریخی دارد که بازیکنان را به عصر باستانی مصر می‌برد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند امپراتوری خود را ایجاد کرده و در جنگ‌ها و مبارزات مختلف شرکت کنند. گرافیک بسیار زیبا و داستان جذابی که در دوران فرعون‌های مصر روایت می‌شود، بازیکنان را به دنیای باستانی جذب خواهد کرد.

به دلیل نمرات و بازخوردهای مثبتی که شماره‌های قبلی این نسخه کسب کردند، بازیکنان توقعات بالایی از بازی "Total War: Pharaoh"دارند. تیم توسعه امیدوار است که با این بازی تجربه‌ی استثنایی‌ای از عصر باستانی را به بازیکنان ارائه دهد.

زمان عرضه بازی "Total War: Pharaoh" در تاریخ 11 اکتبر 2023 برای کامپیوترهای شخصی (PC) قرار دارد و برای کسانی که این بازی را پیش خرید کرده اند می‌توانند از تاریخ 29 سپتامبر به تجربه این بازی بپردازند و به دنیای باستانی مصر سفر کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر