استارفیلد، به بزرگ‌ترین عرضه بازی تاریخ بتسدا تبدیل شده است

Picture1.jpg

در دنیای بازی‌های ویدیویی، شرکت بتسدا همواره به عنوان یکی از پیشروها و بزرگترین ناشران شناخته شده است. این شرکت با معرفی بازی‌هایی از جمله "الدر اسکرول" تا "فال‌اوت"، به طور پیوسته در جلب توجه گیمرها موفق بوده و موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده است.

به تازگی، بازی "استارفیلد" از شرکت بتسدا، توانسته است رکورد جدید برای خود ثبت کند و همراه با شش میلیون پلیر، تبدیل به موفق‌ترین بازی در هنگام عرضه، بین تمام بازی‌های این شرکت شود. این بازی با پشت سر گذاشتن عناوین معروف این شرکت مانند "اسکای‌ریم" و "فال‌اوت4"، به سرعت به یکی از بزرگترین عرضه‌های تاریخ بتسدا تبدیل شده است.

بتسدا در پلتفرم اجتماعی ایکس، که قبلاً به نام توییتر شناخته می‌شد، اعلام کرد که بازی Starfield به "بزرگترین عرضه بازی بتسدا تا به حال" تبدیل شده است و اعلام کرد که تعداد بازیکنان این بازی به بیش از شش میلیون نفر، از تاریخ انتشار کامل آن در تاریخ ۶ سپتامبر (با انتشار اولیه آن در تاریخ ۱ سپتامبر برای افرادی که نسخه‌های ویژه و پریمیوم بازی را تهیه کرده بودند) افزایش یافته است.

استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تجربه‌ی منحصر به فردی که "استارفیلد" ارائه می‌دهد، عامل اصلی موفقیت این بازی به حساب می‌آید. گرافیک‌های بی‌نظیر، دنیای بازی فضایی زیبا و گسترده، و داستان جذاب از ویژگی‌هایی است که باعث شده است "استارفیلد" به عنوان یکی از مورد انتظارترین عناوین سال در دنیای بازی‌های ویدیویی معرفی شود.

Picture2.jpg

توجه داشته باشیم که بتسدا جزئیات تقسیم‌بندی بازیکنان Starfield بین پلتفرم PC و Xbox را (دو پلتفرمی که این بازی در آن‌ها در دسترس است) و همچنین تعداد افرادی که بازی را خریده‌اند نسبت به کسانی که آن را به عنوان بخشی از اشتراک Game Pass خود اجرا کرده‌اند، اعلام نکرد.

در تاریخ ۷ سپتامبر، رئیس ایکس‌باکس، فیل اسپنسر، در توییت خود اعلام کرد که Starfield توانسته است بیش از یک میلیون بازیکن همزمان را در تمام پلتفرم‌ها جذب کند (PC و Xbox Series X/S ) در حالی که SteamDB (دیتابیس پلتفرم استیم) گزارش می‌دهد که در روز عرضه Starfield، یعنی ۶ سپتامبر، بیش از ۲۶۹,۰۰۰ نفر به صورت همزمان از طریق Steam بازی را اجرا کرده‌اند.

با توجه به این موضوع، عنوان"استارفیلد" با کنار زدن سری بازی‌های "الدر اسکرول" و "فال‌اوت"، به عنوان بزرگترین عرضه بازی تاریخ بتسدا شناخته می‌شود و مشخص می‌شود که چرا این بازی تبدیل به یک پدیده در دنیای بازی‌های ویدیویی شده است.

اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به دنیای فضایی و داستان‌های مهیج هستید، "استارفیلد" از بتسدا یک تجربه‌ی ارزشمند برای شما خواهد بود. این بازی نشان می‌دهد که با توانایی و خلاقیت، همچنان می‌توان در دنیای بازی‌های ویدیویی به تحولات بزرگی دست پیدا کرد و گیمرها را مسحور خود کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: rockpapershotgun

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر