بازی "ONLY UP!" به دلیل استرس از استیم به صورت دائمی حذف شد

only up iran 1.jpg

بازی "!Only Up" در ماه مه به استیم عرضه شد و به عنوان یکی از بازی‌های ساده‌تر (و در عین حال آزاردهنده‌ترین) در تاریخ صنعت بازی‌سازی معرفی شد، که این موضوع باعث تحریک هیجان در جوامع گیمری شد. هدف اصلی این بازی، حرکت به سمت بالا بود و در پایان به آسمان با تعداد زیادی از اشیاء تصادفی و بی‌ارتباط مواجه می‌شدید و باید با سرعت حداکثری تلاش می‌کردید تا بازی را به اتمام برسانید.

این بازی به سرعت توانست توجه عمومی را جلب کند و تقریباً همه‌ی استریمرهای معروف دنیای گیم به آن علاقه نشان دادند، که باعث ایجاد مواجهات خنده‌داری شد. متاسفانه پس از گذشت چهار ماه از انتشار رسمی، عنوان "Only Up!" به صورت دائمی از استیم حذف شده و سازنده‌اش اعلام کرده است که نیاز دارد از این بازی دست کشیده و به سمت پروژه‌های دیگر بروید.

اگر تا قبل از حذف عنوان "Only Up!" این بازی را به اکانت خود در استیم اضافه کرده‌اید، شانس خوبی دارید، زیرا شما یک نسخه از بازی دارید که دیگر در دسترس نیست. اما برای کاربرانی که اکنون تمایل به شروع بازی "Only Up!" دارند و می‌خواهند در توده‌ی آشغال به چالش بکشند، متاسفانه این امکان وجود ندارد زیرا بازی دیگر در استیم قابل دسترسی نیست.

این بازی با بیش از 13,004 نقد "اکثرا مثبت" در استیم، به عنوان یک موفقیت فراگیر شناخته می‌شود. هزینه‌ی آن حدود 6 دلار بوده و تخمین زده می‌شود که در مدت زمان کوتاهی از عرضه‌اش، حدود 2.6 میلیون دلار درآمد به دست آورده باشد.

only up iran.jpg

سازنده این بازی، قبل از حذف نهایی آن از استیم، توضیحی درباره دلایل این اقدام ارائه داد. او به عنوان یک توسعه‌دهنده مستقل فشارهای زیادی را تحمل کرده بود و این بازی تجربه‌ی او در زمینه توسعه بازی بود که برای آزمایش خلاقیت شخصی و یادگیری از اشتباهات گذشته، ایجاد شده بود. این پروژه در طول مدتی که به آن اختصاص داده بود، او را تحت فشار زیادی قرار داده بود و اکنون تصمیم به اتمام آن گرفته است.

باید ذکر کرد که این عقب‌نشینی از بازی "Only Up!" به معنای پایان راه برای توسعه‌دهنده نیست. او در حال ساخت یک بازی کاملاً جدید به نام 'Kith' است که تجربه‌ای کاملاً متفاوت و با مفهوم جدیدی را به گیمرها ارائه خواهد داد و به واقع‌گرایی نیز توجه می‌کند. همچنین اعلام کرده که این بازی به منظور کاهش فشار سنگین توسعه یک پروژه تنها، به صورت تیمی ساخته خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر