بازی Marvel’s Avengers برای همیشه استیم را ترک می‌کند

Untitled-1.jpg

بازی Marvel's Avengers نسخه Definitive Edition تا تاریخ 8 مهر با 90 درصد تخفیف به فروش می‌رسد و پس از آن از تمام پلتفرم‌های فروش بازی حذف می‌شود. این بازی تا روزهای آخر خود به قیمت 3.99 دلار از طریق فروشگاه‌های PlayStation و Steam و Xbox به فروش می‌رسد و برای کسانی که این عنوان را خریداری کرده‌اند برای همیشه قابل دسترسی است.

در یادداشتی که بر روی صفحه بازی Marvel's Avengers در Steam منتشر شده است، Crystal Dynamics به طرفداران تضمین داده که بازی پس از پایان انتشار نیز قابل بازی کردن خواهد ماند. در حالی که پس از 30 سپتامبر، بازی خدمات مشتری را ارائه نخواهد داد اما تمام عملیات و ایونت‌ها مانند اتاق قرمز (Red Room) با همان ترتیب همیشگی خود ادامه خواهند داشت.

Crystal Dynamics طی بیانه‌ای از طرفداران خود بابت حمایت کردن از این بازی قدردانی کرد و گفت که امیدوار است در این آخرین فرصت‌ها بازی را خریداری و به تجربه آن بپردازند.

zvSWiedhxKP5XFq4g8YAXc.jpg
-

این بازی که در سپتامبر 2020 منتشر شد، از همان ابتدا با مشکلاتی روبه‌رو بود و همراه با نقدهای منفی زیادی از سوی منتقدان و طرفداران روانه بازار شد. باگ‌هایی که تجربه انجام بازی را مختل کرد و محدودیتی که در محتوا این بازی وجود داشت از ابتدا بازی را تحت تاثیر قرار داد و تنها یک ماه پس از عرضه باعث کاهش شدید بازیکنان شد. در ابتدا Crystal Dynamics قول داده بود که هر ماه یک قهرمان جدید به بازی اضافه کند. اما در پایان، تنها پنج شخصیت اضافه شد و ششمین شخصیت که اسپایدرمن بود تنها برای کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شد.

در مارس 2023، Crystal Dynamics آخرین پچ برای Marvel's Avengers را منتشر کرد. بسیاری از اسکین‌های قفل شده رایگان و جوایز Shipment و Hero Challenge Cards به فروشگاه بازی منتقل شدند. از زمان انتشار این پچ، دریافت XP بازیکنان به 1.5 تغییر کرده و سریع‌تر می‌توانند لول آپ شوند. هنوز مشخص نیست که آیا این تغییرات پس از حذف بازی ادامه خواهد داشت یا خیر.

قیمت این بازی هم اکنون در فروشگاه استیم همراه با 90 درصد تخفیف، در ریجن ترکیه TL 24,50 و در ریجن آرژانتین ARS$ 219,90 است. با خرید این بازی می‌توانید آن را برای همیشه، حتی پس از پایان انتشار، در اکانت خود نگه دارید.

تا تاریخ 8 مهر ماه 1402 بازی Marvel’s Avengers برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و پی سی در دسترس است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: superherohype.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر