بازی Division 3 در دست توسعه است

Untitled-1.jpg

یوبیسافت به تازگی اعلام داشته است که بازی Division 3، توسط Julian Gerighty در حال ساخت است اما زمان توسعه و عرضه آن مشخص نیست.

طرفداران سری بازی Division 3 مدت زیادی منتظر هرگونه خبر و اطلاعاتی راجع به بازی The Division: Heartlands، یک اسپین آف رایگان PvEvP بوده‌اند اما خبری از پیشرفت‌های بازی تا به حال اعلام نشده است؛ با این حال یوبیسافت اعلام کرده که شرکت Massive Entertainment در حال کار بر روی نسخه سوم این بازی است. البته ممکن است عرضه این بازی کمی طولانی شود زیرا این شرکت در حال کار بر روی چندین عنوان دیگر به صورت همزمان است.

شرکت یوبیسافت طی بیانیه‌ای در وبسایت رسمی خود، خبر ترفیع Julian Gerighty به سمت مدیر اجرایی سری بازی‌های The Division را داد و همچنین اعلام کرد که قسمت سوم از این سری بازی به زودی در دست ساخت قرار می‌گیرد. در حال حاظر تمرکز اصلی این تیم بر روی بازی Star Wars Outlaws است و احتمالا اولویت اصلی این شرکت، عنوان جنگ ستارگان باشد و تا زمان عرضه این بازی صبر می‌کنند و پس از آن توسعه بازی Division 3 را شروع می‌کنند.

untitled-design-2023-04-25t121221-648.jpg
-

ساخت بازی The Division 3 توسط Massive Entertainment تایید شده است، البته جای تعجب زیادی ندارد زیرا این استودیو دو بازی اول از این مجموعه را توسعه داده است. با این حال، با توجه به مشغولیت‌های تیم به دلیل توسعه بازی‌های Avatar: Frontiers of Pandora و Star Wars Outlaws و همچنین این موضوع که اسپین آف مجموعه یعنی Heartlands توسط Red Storm Entertainment توسعه داده می‌شود، دیدن این تایید خوشایند است.

یوبیسافت طی بیانیه‌ای که در مورد بازی Star Wars Outlaws بود، تایید کرده است که Gerighty علاوه بر توسعه سری بازی The Division، همچنان به عنوان کارگردان خلاق در این پروژه باقی می‌ماند تا بتواند تجربه‌ای عالی برای بازیکنان فراهم ‌کند. Star Wars Outlaws در حال حاضر برای عرضه در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است، بنابراین به نظر می‌آید که زمان توسعه بازی The Division 3 کمی طولانی خواهد بود. حداقل طرفدارانی که منتظر اخبار مربوط به این سری بازی بوده‌اند، اکنون مطمئن هستند که نسخه سوم این بازی ساخته خواهد شد و این سری بازی ادامه خواهد داشت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر