شش میلیون بازیکن با موفقیت بازی Ghostwire: Tokyo را انجام داده‌اند

hkjghkgjgj.jpg

در بیانیه‌ای تازه، استودیو "تانگو گیم‌ورکز" (Tango Gameworks) اعلام کرده است که شش میلیون بازیکن توانسته‌اند تجربه بازی اکشن-فانتزی "گوست‌وایر: توکیو" (Ghostwire: Tokyo) را داشته باشند. این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های نسل فعلی "سونی" (Sony) و "مایکروسافت" (Microsoft)، همچنین برای پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) در دسترس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt با وجود واکنش‌های متوسط منتقدان و طرفداران به عرضه این بازی توسط استودیو Tango Gameworks در سال 2022 برای کنسول PS5 و PC، اکنون Ghostwire: Tokyo در حال تجربه موفقیت‌های بزرگتری است.

تعداد بازیکنان بازی Ghostwire: Tokyo نسبت به ژوئن 2023 افزایش یافته است. استودیو توسعه‌دهنده Tango Gameworks اعلام کرده که تاکنون شش میلیون نفر این بازی اکشن-ماجراجویی را تجربه کرده‌اند. این میزان نسبی به پیشرفتی نسبی اشاره دارد زیرا در ژوئن سال 2023، تعداد بازیکنان حدود پنج میلیون نفر بوده است. با این حال، شرکت Bethesda هنوز میزان فروش بازی Ghostwire: Tokyo را به طور رسمی منتشر نکرده است. این بازی ابتدا در سال گذشته به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 5 منتشر شد و سپس در ماه آوریل سال جاری، به کنسول‌های Xbox Series X/S نیز عرضه شد.

Annotation-2023-09-19-104751.jpg.webp

به علاوه، با به‌روزرسانی با عنوان The Thread برای این بازی که برای سرویس‌های اشتراکی مانند "گیم پس" و "پلی استیشن پلاس اکسترا/پریمیوم" نیز منتشر شده است، مکان‌های جدید، کوئست‌های جدید و توانایی‌ها و ویژگی‌های جذابی به بازی Ghostwire: Tokyo افزوده شده است. این به‌روزرسانی همچنین حالتی به نام Roguelike را به بازی اضافه کرده که در آن بازیکنان در یک منطقه با 30 طبقه با چالش‌های متنوع روبرو می‌شوند و با پیشرفت در طبقه‌ها و ارتقاء توانایی‌ها، به مراتب قوی‌تر می‌شوند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر