بازی GTA V ده ساله شد

Untitled-1.jpg

مدت ده سال از زمان انتشار بازی GTA V برای Xbox 360 و سپس GTA Online می‌گذرد. به همین دلیل شرکت راکستار در برنامه X (توییتر سابق) از طرفداران خود تشکر کرد و آن‌ها را دلیل موفقیت این بازی در چند نسل مختلف از کنسول‌ها اعلام کرد.

هفته گذشته شرکت راکستار محتوای تازه‌ای به مناسبت بزگداشت سالگرد ده سالگی این بازی برای GTA online منتشر کرد. این محتوا شامل لباس‌های جدید، اسکین تفنگ، ماشین Bravado Hotring Hellfire برای اعضای GTA+ و جایزه و پاداش‌های زیادی برای انجام دادن ماموریت‌های مختلف ارائه کرد که هم‌اکنون در دسترس بازیکنان نسخه آنلاین GTA V است.

به عقیده بعضی از پلیرها، دلیل معروفیت این بازی دنیای گسترده و سرگرم‌کننده‌اش بود، اما در واقع اصلی‌ترین نقطه قوت این بازی در داستان آن است. رویکرد این بازی به شما امکان می‌دهد تا خط داستانی بازی را از سه دیدگاه مختلف تجربه کنید.

این بازی برای سه نسل از کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شد و پس از انتشار، همراه با آپدیت‌های مختلف سعی در بهتر کردن گرافیک و عملکرد این بازی کرد و قابلیت‌هایی نظیر ray tracing را به بازی افزود. این شرکت پس از مدتی ریمستر سه‌گانه GTA شامل GTA 3, GTA Vice City, GTA San Andreas را عرضه کرد که به دلیل مشکلات گرافیکی و باگ‌های مختلف، بازی با نقدهای منفی زیادی رو به رو شد و طرفداران این سری، راکستار را مجبور به رفع این مشکلات کردند.

انتظار می‌رفت که راکستار به مناسبت ده سالگی بازی خود، GTA VI را معرفی کند اما این شرکت هیچ حرفی راجع به این بازی نزد. هرچند که 90 دقیقه از گیم‌پلی این بازی لیک شده و سورس کد آن لو رفته است اما به نظر می‌رسد که این بازی هنوز آماده معرفی نیست. این شرکت با تیم سازنده مادهای GTA V به نام Cfx.re قرارداد بسته است تا به کمک یکدیگر از سرور‌های این بازی پشتیبانی کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر