بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به فروش 19.5 میلیون کپی دست پیدا کرد

Untitled-1.jpg

علاوه‌ بر فروش 19.5 میلیون واحدی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، آمار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز منتشر شده است که به فروش 31.15 میلیون واحدی دست پیدا کرده است.

به تازگی نینتندو خبری مبنی بر آمار فروش دستگاه نینتندو سوییچ خود منتشر کرده است که توانسته به فروش 132.46 میلیون دستگاه دست پیدا کند. در همین راستا، شرکت نینتندو لیستی از ده بازی پرفروش خود به همراه میزان فروش آن‌ها را اعلام کرده است که در رتبه اول این لیست، بازی Mario Kart 8 Deluxe با فروش 57.01 میلیون واحد درصدر قرار دارد؛ اما بازی که بیشتر از همه توجه‌ها را به خود جذب می‌کند، حضور عنوان The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در بین ده بازی پرفروش است. این بازی در تاریخ 12 مه (22 اردیبهشت) امسال منتشر شد و در طی 4 ماه توانست 19.5 میلیون کپی از بازی خود را به فروش برساند و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این دستگاه شود.

همچنین در این لیست مشخص شده است که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، محصول سال 2017، میزان فروش 31.15 میلیون واحد را تجربه کرده است؛ یعنی Tears of the Kingdom که دنباله این بازی به حساب می‌آید، تنها در 4 ماه اول انتشار توانست به فروش 50 درصدی نسخه قبلی خود دست پیدا کند.

TLOZ_TearsOfTheKingdom.jpg
-

البته تعداد فروش در این آمار، مربوط به افرادی است که بازی را در نینتندو سوییچ تجربه کرده‌اند، در صورتی که بسیاری از افراد از شبیه‌ساز CEMU استفاده می‌کنند تا بتوانند بازی‌ها را در کامپیوتر تجربه کنند. همانطور که به تازگی خبری مبنی بر تجربه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در کامپیوتر با کیفیت 8K و 60 فریم بر ثانیه منتشر شد.

در لیست بازی‌های پرفروش این دستگاه، رتبه اول تا چهارم به ترتیب متعلق به Mario Kart 8 Deluxe با تعداد فروش 57.01 و Animal Crossing: New Horizons همراه با تعداد فروش 43.38 میلیون، بازی Super Smash Bros. Ultimate با فروش 32.44 میلیون کپی و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با فروش 31.15 میلیون واحد است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر