بازی GTA VI در هفته جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد

GTA 6.jpg

شرکت "راکستار گیمز" (Rockstar Games)، بخشی از شرکت Take-Two Interactive در زمینه بازی‌های ویدئویی، به گفته کسانی که با فعالیت‌های این شرکت آشنا هستند، قرار است که در اوایل هفته جاری بازی مورد انتظار Grand Theft Auto 6 (GTA VI) را به صورت رسمی معرفی کند. با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را بدانید.

به گزارش منبع خبری "بلومبرگ" (Bloomberg)، این شرکت قصد دارد که در ماه آینده به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت Rockstar، یک تریلر از بازی Grand Theft Auto 6 را منتشر کند. تا این لحظه، نماینده شرکت "راکستار" به درخواست نظر در ساعات کاری پاسخ نداده است.

معرفی رسمی بازی GTA VI به شدت همه بازیکنان و طرفداران صنعت بازی‌های ویدئویی را شوق‌زده کرده است. بازی Grand Theft Auto V تاکنون بیش از 185 میلیون نسخه فروخته و به عنوان دومین بازی پرفروش تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود. بازی "ماینکرفت" (Minecraft) در رده اول پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ قرار دارد، که همچنین برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است.

gta-6-trailer-logo.webp

شرکت Rockstar در سال‌های اخیر به تلاش برای ایجاد تعادل بهتری بین کار و زندگی پرداخته است، به خصوص پس از شکایات کارکنان از شرایط کاری سخت در دوره توسعه بازی Red Dead Redemption 2. در سال گذشته، هکرها موفق به انتشار فیلم‌هایی از گیم‌پلی بازی Grand Theft Auto VI در فضای مجازی شدند. "راکستار" اعتقاد دارد که نفوذ شبکه باعث نشر اطلاعات به نادرستی شده و تأکید دارد که بازی بعدی خود را به درستی به دست کاربران ارائه خواهد داد. از جانبی، دو نوجوان انگلیسی به علت هک اطلاعات به عنوان مجرم شناخته شده و در دادگاه جنایی لندن محاکمه شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، بازی GTA VI در شهر خیالی میامی رخ می‌دهد و بازیکنان می‌توانند کنترل دو شخصیت مختلف را برعهده بگیرند. شایعات حاکی از آن هستند که بازیکنان برای نخستین بار در تاریخ مجموعه GTA، در نقش یک دزد زن شرکت خواهند کرد. ناشر Take-Two همچنین برنامه دارد که در کنفرانس مالی خود در روز چهارشنبه گزارش درآمد خود را ارائه دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: bloomberg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر