بازی GTA جدید در راه نتفلیکس!

Untitled-1.jpg

براساس گزارش به دست آمده، یک بازی جدید از سری بازی Grand Theft Auto در حال ساخت است که به زودی برای سرویس گیم نتفلیکس منتشر می‌شود. البته منظور از بازی جدید، Grand Theft Auto 6 نیست و یک نسخه دیگر در دست توسعه است.

در این گزارش آمده که شرکت نتفلیکس، در حال بررسی طرح‌هایی با شرکت Take-Two است تا بتواند یک نسخه لایسنس شده از سری بازی GTA را، بر روی سرویس خود منتشر کند. در رابطه با چگونگی بازی یا توسعه‌دهنده آن، خبری رسمی اعلام نشده است اما یک موضوع به صورت قطعی مشخص است: این اسپین‌آف یک بازی موبایلی است!

این بازی باید یک نسخه موبایلی باشد، زیرا در حال حاضر تنها راه بازی سرویس گیم نتلفلیکس، از طریق برنامه موبایلی آن است و این شرکت امیدوار است تا تمام بازی‌های قابل اجرا بر روی تلویزیون یا کامپیوتر را در کتابخانه خود جای دهد.

براساس تحلیل‌های انجام شده، به نظر می‌رسد شرکت نتفلیکس تا به حال حدود یک میلیارد دلار در زمینه گیم سرمایه‌گذاری کرده است و قرار است که با استخدام تعدادی از مدیران صنعت گیم، به دنیای ساخت بازی و عناوین AAA ورود کند. زمان زیادی از انجام این اقدامات نگذشته است، بنابراین هنوز اطلاعاتی راجع به میزان موفقیت برنامه جدید نتفلیکس در دست نیست؛ حتی اگر این پروژه موفق شود، نیازمنده اشتراک ماهیانه نتفلیکس است (هرچند که خریدهای درون برنامه‌ای در نظر گرفته نشده) و بازیکنان باید برای تجربه بازی‌ها، باید به صورت ماهیانه اشتراک خود را تمدید کنند.

netflix game service1.jpg
سرویس بازی نتفلیکس -

تا به حال تمام بازی‌های سرویس گیم نتفلیکس، 70.5 میلیون بار دانلود شده‌اند. این تعداد، زیاد به نظر می‌رسد اما زمانی که این عدد را با فروش بازی موبایلی Honkai: Star Rail مقایسه ‌کنیم، متوجه می‌شویم که این تعداد آنچنان زیاد به نظر نمی‌رسد؛ بازی Honkai: Star Rail که اوایل امسال منتشر شد، توانست به تعداد 20 میلیون بار دانلود، تنها در روز اول انتشار دست پیدا کند. اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که کمتر از 1 درصد از کاربران نتفلکیس، در طول روز به انجام بازی‌های این پلتفرم می‌پردازند؛ به دلیل این‌که بهترین عناوین آن، در کنسول‌ها و پلتفرم‌های دیگر نیز قابل دسترسی هستند.

هرچند که تا به حال این شرکت موفقیت چشم‌گیری در زمینه گیم نداشته اما ممکن است که انتشار یک نسخه از بازی GTA، این مشکل را حل کند و باعث جذب طرفداران گیم شود.

در صورت انتشار خبر جدید، آن را در فیسیت به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید تا از خبرهای جدید راجع به بازی Grand Theft Auto و سرویس گیم نتفلیکس مطلع شوید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ign.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر