عنوان ریمستر Turok 3: Shadow Of Oblivion تاخیر خورد

Untitled-1.jpg

نسخه ریمستر بازی کلاسیک Turok 3: Shadow Of Oblivion به مدت چند هفته تاخیر خورد و به جای 14 نوامبر (23 آبان)، در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) منتشر خواهد شد. این بازی برای پلیرهای قدیمی کنسول Nintendo 64 پر از خاطره است؛ اگر شما هم جزء این دسته از بازیکنان هستید، می‌توانند هنگام عرضه به تجربه نسخه ریمیستر آن بپردازند.

نسخه اورجینال بازی Turok 3: Shadow Of Oblivion، در سال 2000 توسط شرکت Acclaim Entertainment برای بازیکنان کنسول Nintendo 64 ساخته شد و با استقبال طرفداران و منتقدان مواجه شد. این بازی که در سبک شوتر اول شخص بود به دلیل نوآوری و دشمنانی نظیر دایناسور و اسکلت‌ها و... موفق به جلب نظر پلیرها شد.

وظیفه ساخت ریمستر این بازی به عهده تیم بازی‌سازی NIGHTDIVE STUDIOS است که ریمیک بازی خاطره‌انگیز System Shock 2: Enhanced Edition را نیز در کارنامه خود دارد. این تیم بازی‌سازی، ساخت ریمیک بازی System Shock 2 را به خوبی انجام داد و نمره بالایی از سوی کاربران دریافت کرد؛ بنابراین انتظارات از ریمستر این بازی بسیار بالا است. ویدیو ریمستر این عنوان در پایین گذاشته شده است.

متاسفانه این بازی به جای ریمیک تنها یک نسخه ریمستر دریافت کرده است. دلیل انجام این کار، می‌تواند زنده‌کردن یاد و خاطره نسخه اورجینال این بازی برای طرفداران این سری بازی باشد. به گفته تیم سازنده، بهبودهای زیادی برای کنسول‌های نسل جدید اعمال شده است که از اقدامات اعمال شده در این بازی، می‌توان به پشتیبانی 4K همراه با 120 فریم‌برثانیه و همچنین بهبودهای گرافیکی مانند bloom، موشن بلور، بهبود سایه‌ها، محیطی پویا و... نام برد. ظاهر شخصیت‌ها با کیفیت مطلوبی روبه‌رو شده و طراحی اسلحه‌ها، آن‌ها را به نمونه واقعی نزدیک‌تر کرده است.

این بازی در تاریخ 9 آذر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و همچنین کامپیوتر منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر