بازی جدید Wolverine در سال 2024 منتشر خواهد شد

Untitled-1.jpg

پس از موفقیت بازی جدید پلی‌استیشن و استودیو Insomniac یعنی اسپایدرمن 2، این عنوان لقب سریع‌ترین فروش بین بازی‌های فرست پارتی پلی‌استیشن نام گرفت و حال این شرکت به سرعت سمت توسعه بازی بعدی خود به نام Wolverine رفته است.

این بازی برای اولین بار در سال 2021 در طی مراسم شوکیس پلی‌استیشن توسط Ryan Schneider، رئیس استراتژی فرنچایز شرکت Insomniac معرفی شد. او در این رابطه گفت که زمان توسعه اسپایدرمن 2، تمام شرکت‌های فعال در پروژه یعنی Insomniac، سونی و مارول به فکر توسعه این جهان بودیم تا بتوانیم از شخصیت اسپایدرمن فراتر برویم و همیشه نام شخصیت ولورین به میان می‌آمد و اکنون پس از گذشت چند سال، به فکر ساخت این پروژه افتادیم.

پیش از این اعلام شده بود که جهان بازی اسپایدرمن و ولورین مشترک خواهد بود و کارگردانی این پروژه، به عهده Cameron Christian که سابقه ساخت بازی Spider-Man: Miles Morales را دارد خواهد بود. اطلاعات دیگری راجع به این بازی به صورت رسمی منتشر نشده است و تنها خبر رسمی منتشر شده در این رابطه، راجع به مشترک بودن جهان و کراس‌اور بین دو شخصیت اسپایدرمن و ولورین خواهد بود؛ البته شایعاتی توسط Jeff Grubb (خبرنگار دنیای گیم) منتشر شده است که بر اساس گفته‌های او، این بازی یک داستان خطی همراه با درجه سنی بزرگسالان دارد که در پاییز 2024 منتشر خواهد شد.

در سایت ArtStation profile، طراح معروفی به نام Hung Nguy یک طرح از بازی ولورین در سایت قرار داده و در آن سال انتشار بازی را 2024 اعلام کرده است البته همیشه احتمال تاخیر خوردن پروژه‌های بزرگ وجود دارد و ممکن است که این عنوان نیز با تاخیر مواجه شود اما استودیو Insomniac، همیشه طرفداران خود را با سرعت بالای خود در ساخت عناوین AAA شگفت زده می‌کند.

Marvel’s Wolverine.jpg
طراحی Hung Nguy برای بازی Wolverine -

نکته جالبی که در این رابطه وجود دارد، در سایت ArtStation profile و در لیست طراحی‌های Hung Nguy، بازی بعدی شرکت Bend نیز منتشر شده که سال انتشار آن را 2025 اعلام کرده است. بازی قبلی این استودیو به نام Days Gone، توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. این شرکت که به دنبال ساخت نسخه دوم این بازی بود، نتوانست اجازه ساخت این عنوان را از سونی دریافت کند.

پس از مخالفت با نسخه دوم Days Gone، سونی این شرکت را پیش از ساخت عنوان جدید، مجبور به همکاری بر روی پروژه چندنفره The Last of Us کرد. این شرکت در سال 2022 اعلام کرد که در حال ساخت پروژه‌ای جدید بر اساس سیستم جهان باز Days Gone است که قابلیت پشتیبانی چندنفره نیز خواهد داشت.

در صورت انتشار اخبار جدید آن را در فیسیت قرار می‌دهیم. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا از آخرین اخبار دنیای گیم و تکنولوژی مطلع شوید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر