فایل یکی دیگر از بازی‌های جدید نینتندو، پیش از عرضه رسمی در اینترنت لو رفت

Untitled-1.jpg

بازی جدید شرکت نینتندو که یک ریمیک فول اچ‌ دی از نسخه کلاسیک سال 1996 محسوب می‌شود، در اینترنت لو رفت و کاربران در حال تجربه آن بر روی کامپیوترهای شخصی خود هستند.

بازی Super Mario RPG در سال 1996 توسط نینتندو برای کنسول Super NES منتشر شد. این عنوان، اولین بازی سوپر ماریو در سبک RPG و آخرین نسخه از فرنچایز ماریو برای کنسول Super NES بود و توانست نظر بسیاری از کاربران را به خاطر گرافیک سه بعدی و میزان طنزی که در بازی هست را به خود جلب کند. شرکت نینتندو، یک نسخه ریمیک از این بازی را برای عرضه در کنسول‌های دستی نینتندو سوییچ در حال ساخت است که برای عرضه در هفته آینده برنامه‌ریزی شده است.

یک کاربر توییتر به نام OatMealDome، خبری مبنی بر لو رفتن فایل این بازی در اینترنت کرده است. به گفته او، این بازی از موتور یونیتی استفاده می‌کند که در گزارشات به دست آمده قبلی از این بازی، این خبر را شنیده بودیم. ویدیو رسمی معرفی این بازی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

لو رفتن فایل بازی، چندی پیش برای عنوان Zelda: Tears of the Kingdom نیز اتفاق افتاد و پس از آن، فایل بازی Super Mario Wonder نیز یک هفته پیش از عرضه رسمی در دسترس بازیکنان قرار گرفت. لینک این بازی اکنون در سراسر اینترنت موجود است و افرادی در سایت ردیت و یوتیوب، عکس و ویدیوهای تجربه این بازی از طریق شبیه‌سازهای کنسول سوییچ در کامپیوتر مانند Yuzu و Ryujinx را به اشتراک گذاشته‌اند.

براساس نظر کاربران، شبیه‌ساز Yuzu مشکلاتی در پخش صدا دارد اما شبیه‌ساز Ryujinx کاملا بی عیب و نقص و همراه با بالاترین کیفیت بازی را اجرا می‌کند. حتی بعضی از کاربران به کمک شبیه‌ساز Ryujinx، توانسته‌اند این بازی را در کنسول Steam Deck به صورت 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند!

ریمستر بازی Zelda: Tears of the Kingdom به صورت رسمی طی هفته آینده در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان) در دسترس بازیکنان نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر