عجیب اما در چین واقعی؛ گوشی که رونمایی نشده یک میلیون دستگاه فروخته شده

X100.jpg

در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند پیشرفته، مدل‌های پرچمدار سری X100 از شرکت ویوو به عنوان یک اتفاق تاریخی تلقی می‌شوند.

ویوو قصد دارد تا در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) گوشی‌های خود از سری X100 را معرفی و به بازار عرضه نماید، و چیزی که این اخبار جالب کرده است که مدل استاندارد این گوشی‌ها با فروش عجیبی از چینی ها روبرو شده است. به گزارش WallStreetCn، در هفت روز ابتدایی از شروع فروش پیش‌فرض، بیش از یک میلیون سفارش برای مدل استاندارد گوشی ویوو X100 ثبت شده است.

vivo-x100-pro

گوشی ویوو X100 با صفحه‌نمایش OLED ۶.۹ اینچی، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +Full HD، پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک، حافظه RAM LPDDR5T و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز به بازار عرضه می‌شود و با قیمت معقول خود، یک انتخاب جذاب برای خریداران با سلیقه به حساب می‌آید.

علاوه بر این، گوشی ویوو X100 از دوربین اصلی Sony IMX920 با حسگر ۵۰ پیکسل، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و توان زوم اپتیکال سه‌برابر و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر بهره می‌برد.

vivo-x100-pro

قیمت گوشی ویوو X100 در مدل استاندارد با ۱۲ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۳٬۹۹۹ یوان (۵۴۶ دلار) است. همچنین مدل پرو گوشی ویوو X100 با مشخصات مشابه و قیمت ۵٬۹۹۹ یوان (۸۱۳ دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوشی پرچمدار جدید ویوو در بازار پررقابت چین، چگونه موفق به استقرار خود در مقابل رقبایی چون شیائومی ۱۴ پرو و هواوی میت ۶۰ پرو پلاس می‌شود و چه گزینه‌های متنوعی را برای علاقمندان به تجربه آخرین فناوری پرچمدار فراهم می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wallstreetcn

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر