ویدیو جدید مورتال کامبت 1 به شخصیت Quan Chi اختصاص دارد

quan chi in mortal kombat 1.jpg

در ویدیو جدید، نحوه مبارزه و زمان انتشار شخصیت Quan Chi و Khameleon مشخص شده و چند ثانیه آخر را به نمایش شخصیت Peacemaker می‌پردازد که احتمال انتشار او پس از شخصیت Quan chi را بالا می‌برد.

پس از غیبت شخصیت Quan Chi در بازی مورتال کامبت 11، استودیو Netherrealm اعلام کرد که این شخصیت به عنوان دی ال سی به مورتال کامبت 1 اضافه خواهد شد. اکنون پس از چند ماه انتظار طرفداران، گیم‌پلی شخصیت Quan Chi منتشر و ویژگی‌های او به نمایش بازیکنان گذاشته شده است. هرچند که طرفداران از بازگشت این شخصیت خوشحال هستند اما کمبود محتوا و نحوه قیمت‌گذاری اسکین‌های مختلف شخصیت‌ها، باعث نارضایتی عده زیادی از کاربران این عنوان شده است. به همین دلیل انتخاب این بازی به عنوان بهترین بازی مولتی پلیر در مراسم Golden Joysticks award 2023، باعث نارضایتی بسیاری از گیمرها شد.

در این تریلر، Quan Chi در کنار شخصیت Khameleon به مبارزه می‌پردازد و همانطور که Tremor به عنوان شخصیت همراه Omni-Man به بازی اضافه شد، این شخصیت نیز به عنوان Kameo (قابلیت تیم شدن دوتا از شخصیت‌ها در یک مبارزه) شخصیت Quan Chi معرفی شده است؛ البته انتشار کاراکتر Quan Chi، تاریخ 14 دسامبر (23 آذر) اعلام شده اما شخصیت Khameleon تا دی ماه عرضه نخواهد شد. مبارزه این دو شخصیت را می‌توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید.

تریلر بالا، نحوه مبارزه و همکاری دو شخصیت Quan Chi و Khameleon را نمایش می‌دهد و چند ثانیه آخر ویدیو، به نمایش شخصیت موردانتظار Peacemaker می‌پردازد. همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است، سبک مبارزه این جادوگر، همانند مبارزه او در مورتال کامبت X بر پایه جادو است و با کمک قابلیت‌های خود می‌تواند دشمنان را از راه دور مورد هدف قرار دهد و هنگام نزدیک شدن دشمنان، Khameleon را برای مقابله با آن‌ها فرا بخواند.

بیش از 17 سال از آخرین حضور Khameleon در سری بازی‌های مورتال کامبت می‌گذرد و قدرت این شخصیت، تقلید تمام زن‌های نینجای مورتال کامبت مانند Tanya ،Kitana ،Mileena و Jade است. در قسمتی از این ویدیو، می‌توانید مشاهده کنید که با لباس سبز رنگ نمایان می‌شود و با استفاده از یک میله، به دشمن خود حمله می‌کند که یادآور شخصیت جید است. هرچند نام جید در قسمت داستانی بازی وجود دارد، اما حضور او به عنوان یک کاراکتر قابل بازی توسط Netherrealm اعلام نشده است. زمان انتشار شخصیت Khameleon، تا دی ماه به تعویق افتاده و تاریخ انتشار رسمی در دسترس نیست، بنابراین زمان عرضه آن با شخصیت Quan Chi متفاوت خواهد بود

کوآن چی پس از شخصیت Omni-Man، دومین کاراکتر دی ال سی بازی مورتال کامبت 1 محسوب می‌شود که به بازی پیوسته است. در لحظات پایانی ویدیو، می‌توانید شاهد حضور شخصیت Peacemaker باشید و اگر حدس‌ها درست باشد و اضافه شدن کاراکتر مهمان و کاراکتر قدیمی بازی، یکی پس از دیگری باشد، کاراکتر بعدی که به بازی اضافه خواهد شد، Peacemaker و پس از آن Takeda یا Ermac خواهد بود و کاراکتر هوم‌لندر را به عنوان آخرین شخصیت بازی دریافت خواهیم کرد.

کمتر از دو هفته، کاراکتر Quan Chi به بازی اضافه خواهد شد و بازیکنانی که kombat pack را خریداری کرده‌اند، می‌توانند هنگام انتشار شخصیت به تجربه بازی با او بپردازند اما دیگر بازیکنان، نیازمند خریداری این شخصیت به صورت جداگانه خواهند بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر