اکتیویژن اعلام کرد که حالت DMZ در بازی Call of Duty به پایان رسیده است

call of duty.jpg

حالت DMZ با حال و هوای پرهیجان ماجراجویی خود را در بازی "ندای وظیفه" (Call of Duty) شروع کرد، اما اکنون شرکت "اکتیویژن" (Activision) اعلام کرده است که این حالت به پایان مرحلهٔ فعالیت خود رسیده است.

این حالت، نتیجهٔ تلاش‌های توسعه‌دهندگان استودیو "اینفینیتی وارد" (Infinity Ward) برای تحول بازی Call of Duty به یک شوتر اکستراکشن بود. مد DMZ در تقریباً یک سال گذشته، هم‌زمان با عرضه بازی Call of Duty Warzone 2، در دسترس بازیکنان قرار گرفت. این حالت برنامه داشت تا تجربه‌ای مشابه بازی "Escape From Tarkov" را برای بازیکنان COD ایجاد کند، اما متاسفانه به طرز قابل توجهی مورد استقبال آن‌ها قرار نگرفت.

استودیو Infinity Ward سعی کرد با ارائه به‌روزرسانی‌های متعدد، حالت DMZ را در حالت فعال نگه‌دارد؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که این حالت به پایان رسیده است. باید ذکر کرد که بازیکنان هنوز می‌توانند حالت DMZ را از طریق "وارزون" تجربه کنند، اما به‌روزرسانی‌ها و به‌روزنرسانی‌های مرتبط با آن ادامه پیدا نخواهد کرد. همچنین مهم است بدانید که حالت DMZ تنها روی نقشه‌های قدیمی بازی Call of Duty قابل اجرا است و از نقشه جدید "Urzikstan" پشتیبانی نمی‌کند.

WCCFcallofdutymodernwarfare

حالت DMZ در بازی Call of Duty

یکی از دلایلی که منجر به خاموش شدن حالت DMZ شد، اضافه‌شدن حالت Zombie در بازی Call of Duty: Modern Warfare III است که ساختار مشابهی به حالت DMZ دارد. احتمالاً این حالت به‌تدریج از بخش "بتل پس" (Battle Pass) بازی Call of Duty حذف خواهد شد و تا چند ماه آینده، سرورهای مربوط به آن کاملاً از دسترس خواهد خارج شد. متاسفانه حالت سرگرم‌کننده DMZ خیلی زود به پایان کار خود می‌رسد و آزمایش کوچک Infinity Ward برای جلب توجه در ژانر "Extraction Shooter" با موفقیت ختم نشد.

در ختام، حالت DMZ و بازی شوتر آنلاین Call of Duty Warzone 2 را می‌توانید بر روی کنسول‌های نسل حاضر و گذشته از "مایکروسافت" (Microsoft)، "سونی" (Sony) و پلتفرم PC دانلود کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر