عنوان بعدی Call of Duty Black Ops در خلیج فارس اتفاق می‌افتد

Untitled-1.jpg

آخرین بازی منتشر شده در سری کال آف دیوتی به نام Call of Duty Modern Warfare 3، به تازگی منتشر شد اما شایعاتی مربوط به نسخه بعدی بازی در حال انتشار است که گفته می‌شود عنوان بعدی سری بازی کال آف دیوتی، یکی از نسخه‌های Black Ops خواهد بود که توسط استودیو Treyarch ساخته و در زمان جنگ خلیج فارس رخ می‌دهد.

این گزارش‌ها توسط سایت Windows Central منتشر شده است که پیش از این، اخبار انتشار چندین بازی را پیش از عرضه اعلام کرده بود. به گفته او، Call of Duty جدید در حال توسعه با نام Black Ops 6 شناخته می‌شود که موضوع آن در رابطه با جنگ خلیج فارس است و در نهایت با نام Black Ops: Gulf War به بازار عرضه می‌شود. تیم سازنده آن، Treyarch است که تمام نسخه‌های بلک آپس را توسعه داده و برای عرضه در سال 2024 قرار گرفته است.

جنگ خلیج فارس، پس از پایان جنگ ایران و عراق رخ داد. اقتصاد عراق پس از جنگ با ایران نابود شد و معتقد بود که جنگ با ایران به نفع کشورهای عرب خلیج فارس بوده، بنابراین باید بدهی 130 میلیارد دلاری این کشور را نادیده بگیرند و زمانی که کویت این درخواست عراق را رد کرد، به این کشور لشکرکشی کرد و با اشغال کویت، باعث بروز بحرانی بین‌المللی شد. جنگ خلیج فارس، درگیری بزرگی بین کشورهای عراق به رهبری صدام حسین و ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا بود. جورج بوش، رئیس جمهور آمریکا و مارگارت تاچر، نخست وزیر بریتانیا، پس از حمله صدام حسین به کویت، نیروهای خود را در مصر و عربستان سعودی به سمت عراق مستقر کردند که باعث به وجود آمدن بزرگ‌ترین جنگ از زمان جنگ جهانی دوم شد. عملیات طوفان صحرا (Operation Desert Storm) نام عملیات نظامی بود که آمریکا در جواب حملات عراق به کویت و با هدف آزادسازی آن انجام داد و در دو مرحله انجام شد. فاز اول این حمله تنها مربوط به جنگ هوایی بود و فاز دوم آن به صورت زمینی شکل گرفت که در نهایت باعث شد کویت از اشغال عراق بیرون بیاید.

golf war.jpg
-

این جنگ در اوایل دهه 90 میلادی رخ داده است، بنابراین از هیچ‌گونه اسلحه و تکنولوژی جدید در آن استفاده نشده و تمام سلاح‌ها و اسلحه‌های استفاده شده در این بازی، متعلق به جنگ خلیج فارس خواهد بود.

همچنین اعلام شده است که اکتیویژن قرار است دسترسی زودهنگام بازی را چند روز پیش از عرضه رسمی برای کاربران قرار دهد و بخش زامبی این عنوان نیز چند هفته پیش از عرضه بازی، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته به یاد داشته باشید که تمام این موضوعات در حد شایعه است و صحت آن‌ها به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

از نظر تمام طرفداران این سری بازی، ساخت یک عنوان در رابطه با جنگ خلیج فارس می‌تواند ایده بسیار جالبی باشد. به نظر شما این اتفاق رخ خواهد داد یا به صورت شایعه باقی می‌ماند؟ در صورت انتشار اخبار رسمی در رابطه با این بازی، شما را در جریان می‌گذاریم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر