بازی Arizona Sunshine 2 برای تمام هدست‌های معروف VR منتشر می‌شود (گیم‌پلی جدید را تماشا کنید)

Untitled-1.jpg

استودیو Vertigo Games، تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Arizona Sunshine 2 را معرفی کرد. این عنوان که دنباله‌ای برای بازی نسخه اول Arizona Sunshine در سال 2016 محسوب می‌شود، بازیکنان را به صحرای آخرالزمانی باز می‌گرداند تا تجربه تازه‌ای با زامبی‌ها را برای کاربران رقم بزند. گیم‌پلی جدیدی نیز از این بازی منتشر شده است.

به گفته استودیو سازنده، این عنوان در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) برای تمام هدست‌ کمپانی‌های بزرگ و معروف موجود در بازار عرضه خواهد شد. این عنوان دارای دو حالت تک نفره و co-op خواهد بود که در حالت co-op، حداکثر 4 نفر از بازیکنان همراه با قابلیت کراس‌پلی، یک تجربه بی‌پایان را تجربه می‌کنند و می‌توانند هر خلاقیتی را در کنار دوستان خود اجرا کنند. در قسمت تک نفره نیز، می‌توانید خط داستان را طی کنید و به سوی پیدا کردن بیمار صفر که ظاهرا هدف داستان این بازی است، پیش بروید. همچنین اولین ویدیو گیم‌پلی از این بازی منتشر شده است که کیفیت بالا و امکانات زیاد برای تجربه را نمایش می‌دهد.

این بازی برای هدست‌های Quest 2، Quest 3، Quest pro، PSVR 2 در کنار Pico و هدست‌های SteamVR منتشر خواهد شد و اکنون به صورت پیش‌خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی در دو نسخه استاندارد و Deluxe منتشر خواهد شد که هر کدام مزایای خاصی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

مزایا نسخه استاندارد به قیمت 50 دلار:

مزایای پیش خرید این نسخه شامل جلیقه موتورسواران، ساعت کارگران و نشان اردک برای اسلحه خواهد بود.

مزایای نسخه Deluxe به قیمت 60 دلار:

پیش خرید این نسخه، همراه با 10 درصد تخفیف صورت می‌گیرد و تمام مزایای نسخه استاندارد را به همراه اسکین مختلف برای دست، نشان سگ برای اسلحه و قابلیت دوست نامیرا که سگ همراه شما را تبدیل به یک سلاح غیر قابل مرگ تبدیل می‌کند، خواهد داشت.

در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با این بازی یا عناوین دیگر واقعیت مجازی، آن را در سایت فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: roadtovr.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر