نسخه ایکس‌باکس Ark: Survival Ascended، برای بار دیگر تاخیر خورد

Untitled-1.jpg

نسخه کامپیوتر این بازی، به صورت دسترسی زودهنگام برای کاربران استیم منتشر شده است و تاریخ انتشار نسخه ایکس‌باکس آن، 14 نوامبر (23 آبان) اعلام شد اما یک روز پیش از عرضه، با تاخیر مواجه شد. به گفته توسعه‌دهنده این عنوان، هنوز صدور مجوز برای انتشار این بازی در کنسول ایکس‌باکس صادر نشده. این بازی باید تا اواخر هفته گذشته منتشر می‌شد اما دوباره با تاخیر مواجه شد و زمان جدید، اوایل هفته جدید خواهد بود.

این بازی در واقع یک نسخه ریمیک، برای بازی اصلی Ark منتشر شده در سال 2015 محسوب می‌شود، به سرعت و به صورت دسترسی زودهنگام برای پلیرهای کامپیوتر منتشر شد. در همان زمان، تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن 5، اواخر ماه نوامبر اعلام شد.

دلیل تاخیر دوباره این عنوان، مشکلات غیرمنتظره در صدور مجوزهای لازم اعلام شده است. توسعه‌دهندگان این بازی، در حال همکاری با مایکروسافت هستند تا به سرعت مشکلات پیش آمده را برطرف کنند و به زودی آماده عرضه این عنوان در کنسول‌های ایکس‌باکس شوند. در هر صورت، تیم سازنده این بازی در تلاش است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، این عنوان را برای کاربران در دسترس قرار دهد.

Ark-Survival-of-the-Fittest.jpg
گیمپلی بازی Ark: Survival Ascended -

استودیو سازنده به دارندگان PS5 اعلام کرده است که در حال جمع‌آوری مجوزهای لازم از شرکت سونی، برای انتشار این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن 5 است اما زمان منتشر شدن آن، بدون تغییر و تا آخر ماه نوامبر خواهد بود. به گفته این تیم، زمانی که پیشرفت لازم در این بازی صورت گرفت و آماده انتشار شد، تاریخ دقیق عرضه را به کاربران اعلام خواهند کرد.

بازی Ark: Survival Ascended، در ابتدا به عنوان یک آپدیت رایگان برای نسخه اصلی بازی در نظر گرفته شده بود اما پس از بررسی‌ها، نظر تیم توسعه تغییر کرد و به عنوان یک بازی جداگانه منتشر شد. این عنوان با موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5.2 ساخته شده است که محیط جذاب، فیزیک بهبودیافته و بالارفتن کیفیت در چندین ویژگی بازی، در تغییرات این بازی قابل مشاهده است. البته عملکرد کلی بازی هنوز دارای نقص‌هایی است که تیم بازی‌سازی با انتشار آپدیت‌های مختلف، به زودی این ایرادات را برطرف خواهند کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر