بازی Wonder Woman سرویس محور نخواهد بود

Untitled-1.jpg

بازی جدید واندروومن، توسط استودیو Monolith Productions در دست توسعه است. این استودیو که یکی از زیرشاخه‌های شرکت وارنر بروس محسوب می‌شود، آگهی استخدامی منتشر کرده بود که نشان می‌داد بازی جدید این استودیو، سرویس محور خواهد بود؛ اما شرکت Warner Bros، این موضوع را تکذیب کرده و به گفته آن‌ها، تمرکز اصلی بر روی داستان بازی خواهد بود.

همانطور که پیش از این توسط Wccftech گزارش شده بود، استودیو Monolith که عمده شهرت آن به دلیل بازی Middle-earth: Shadow of Mordor است، به دنبال استخدام مهندس نرم افزار برای کار بر روی گیم‌پلی این بازی می‌گردد و به دنبال داوطلب‌هایی است تا قابلیت‌های سرویس محور یک برنامه یا بازی را بسنجند.

بازی‌های سرویس محور، مدت‌ها پس از عرضه پشتیبانی می‌شوند و آپدیت‌های فصلی و مراحل اضافی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و معمولا یک سیستم پرداخت در آن‌ها وجود دارد که میتوان لباس‌ها یا اسلحه‌های جدید را برای شخصیت‌ها خریداری کرد.

این بازی از سال 2021، به عنوان یک اثر اکشن تک‌نفره و جهان باز، همراه با داستانی خاص در حال توسعه است. البته هیچ کدام از استودیوهای Monolith یا Warner Bros، به سرویس محور بودن این بازی اشاره نکرده بودند و طرفداران به واسطه آگهی استخدام منتشر شده به فکر این ویژگی افتاده‌اند. Warner Bros به تازگی در مصاحبه‌ای با IGN اعلام کرده است که این بازی، یک عنوان سوم شخص است که بازیکنان را به جای شخصیت دایانا قرار می‌دهد که در دنیای DC، یک داستان خاص را دنبال می‌کند و به عنوان یک اثر سرویس محور توسعه نیافته است.

پیش از این، مدیرعامل شرکت وارنر بروس اعلام کرده بود که به جای تمرکز بر روی ساخت فرنچایزهای بزرگ بر روی کنسول‌ها و کامپیوتر، قرار است برنامه دیگری را پیش بگیرند و بازی‌های رایگانی بسازند که با کمک قابلیت سرویس محور بودن، گیم‌پلی 4-3 ساله داشته باشد و بازیکنان بتوانند در کنسول‌های مختلف به تجربه این بازی‌ها بپردازند. به همین دلیل بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، به صورت سرویس محور و co-op چهار نفره و نیاز به اتصال دائم به اینترنت در حال ساخت است.

بازی Wonder Woman در سال 2021 توسط تریلر کوتاهی و توضیحی مختصر معرفی شد. در توضیحات این بازی نوشته شده: "مبارزه برای متحدکردن خانواده آمازون و انسان‌های مدرن"

تاریخ انتشار این بازی در دسترس نیست و در صورت اعلام، خبر آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ign.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر