بازی The Walking Dead: Destinies منتشر شد

Untitled-1.jpg

بازی The Walking Dead: Destinies که بر اساس سریال Walking Dead توسط تیم Flux Games در دست ساخت بود، برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ منتشر شد و بنابر گزارشات، نسخه کامپیوتر این بازی در ماه آینده منتشر می‌شود.

استودیو GameMill Entertainment به عنوان ناشر بازی The Walking Dead: Destinies، با انتشار یک تریلر از اتمام ساخت و انتشار این بازی خبر داد. این عنوان بر اساس کامیک واکینگ دد توسعه نیافته و به جای آن، منبع ساخت بازی را سریال معروف شبکه AMC قرار داده‌اند. در این بازی که شخصیت‌ها بر اساس شکل ظاهری بازیگران سریال طراحی شده‌اند، بازیکنان را به جای شخصیت‌های این سریال قرار می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کاملا آزادانه تصمیم‌های مختلف بگیرند و داستان بازی را به کل تغییر دهند.

استودیو بازی‌سازی GameMill Entertainment که چندی پیش بازی Skull Island: Rise of Kong را منتشر کرده بود، با نقدهای منفی زیادی روبه‌رو شد. با این حال، بازی جدید این استودیو منتشر شده و بسیاری از استریمرها در یوتیوب به تجربه این بازی پرداخته و آن را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته‌اند. به نظر این بازیکنان، عنوان جدید این استودیو همانند بازی Skull Island: Rise of Kong، یک بازی بی‌کیفیت و خام است که ارزش تجربه ندارد. تریلر معرفی این بازی در پایین قرار داده شده است.

مطمئنا بسیاری از بازیکنانی که به دنیای واکینگ دد علاقه دارند، به تجربه این بازی می‌پردازند تا بتوانند با تغییر اتفاقات، داستان جدیدی را تجربه کنند (در این بازی 4 فصل ابتدایی سریال قرار داده شده) ولی از لحاظ گیم‌پلی، تعداد زیادی از کاربران را ناامید کرده است.

این بازی یک اثر شوتر سوم شخص در سبک ماجراجویی است. در ابتدای بازی، شما در نقش ریک گرایمز، درون بیمارستان پر از زامبی به جست‌وجو می‌پردازید و با پیشروی در داستان بازی، متحدانی برای خود به دست می‌آورید و اتفاقات سریال را در مکان‌های به یادماندنی مانند شهر آتلانتا، مزرعه خانواده گرین و زندان تجربه می‌کنید. به گفته سازنده این عنوان، تجربه کامل بازی بین 7 تا 8 ساعت زمان خواهد برد. این بازی به صورت 4K و 60 فریم بر ثانیه بر روی کنسول PS5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس اجرا خواهد شد و در کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، کیفیت 1080p و 30 فریم بر ثانیه قابل اجرا شدن است. قابلیت اجرای این بازی در کنسول سوییچ نیز با کیفیت 720p و 30 فریم بر ثانیه خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر