هر آنچه در رابطه با Suicide Squad: Kill the Justice League می‌دانیم (سیستم مورد نیاز)

Untitled-1.jpg

بازی جدید Suicide Squad یکی از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های co-op دنیای دی سی است که طرفداران زیادی منتظر انتشار آن هستند. هر آنچه در رابطه با این بازی می‌دانیم را در این اینجا قرار دادیم تا اخبار و حواشی آن را با هم بررسی کنیم.

این بازی توسط استودیو Rocksteady، در حال توسعه است که ساخت بازی‌هایی مانند سری Batman Arkham را در کارنامه خود دارد و با دنیای DC بیگانه نیست. اما چندی پیش ویدیو گیم‌پلی این بازی منتشر شد که با نقدهای منفی زیادی از سوی بازیکنان روبه‌رو و منجر به تاخیرخوردن بازی شد، به همین دلیل تا مدت‌ها خبر دیگری از آن نشنیدیم. گیم‌پلی اولیه این بازی در پایین قابل مشاهده است.

امروز استودیو سازنده، یک ویدیو از کارمندان فعال این پروژه منتشر کرده است که در کنار صحبت‌های کارگردان این عنوان، صحنه‌هایی جدید از گیم‌پلی بهبود یافته این بازی را نمایش می‌دهد. می‌توانید ویدیو صحبت‌های کارگردان و بهبودهای جدید در بازی را از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

این تیم سازنده تاکید کرده است که همانند سری بازی‌های Batman Arkham، داستان بازی بسیار قوی خواهد بود که می‌تواند طرفداران را راضی کند. همانطور که در تریلر دیدم، جوخه انتحار به تالار عدالت می‌روند و در آن‌جا، قدرت‌های جدیدی به وسیله ابزارهای لیگ عدالت به دست می‌آورند که سوال بسیاری از کاربران مبنی بر پرواز تمام شخصیت‌ها را جواب می‌دهد. پس از جمع‌آوری وسایل، به شهر Metropolis می‌روند که توسط Brainiac نابود شده و به دو شخصیت گرین لنتر و فلش برخورد می‌کنند. پس از آن به دنبال کاراکتر پنگوئن، برای پیداکردن و به دست‌آوردن اسلحه می‌گردند. در کل به نظر می‌رسد که شرکت Rocksteady، نویسندگی و ساخت جهان این بازی را با موفقیت پیش برده که می‌تواند تجربه خوبی برای بازیکنان رقم بزند و خاطره خوب بازی آرکام را دوباره برای پلیرها تکرار کند.

در این ویدیو می‌توانیم بهتر با طراحی شهر متروپلیس و کارکترها و همچنین قابلیت‌های خاص و سیستم مبارزه هر کدام بهتر آشنا شویم. تسلط بر این قابلیت‌ها، کلید موفقیت در این بازی خواهد بود و به نظر می‌رسد که سیستم مبارزه آن بسیار شبیه به بازی اسپایدرمن است. این بازی در دو نسخه معمولی و دیلاکس عرضه خواهد شد که نسخه Deluxe، دارای ویژگی‌های اضافه‌ای خواهد بود که در پایین برای شما مشخص شده است. استودیو سازنده اعلام کرده است که از این عنوان، حداقل به مدت یک‌سال پشتیبانی می‌شود و 4 بتل پس، بعد از انتشار این عنوان عرضه خواهد شد.

نسخه Deluxe Edition:

لباس‌های Justice League

3 اسلحه Black Mast Notorious

عروسک طلایی اسلحه برای اعضای Squad

یک توکن برای بتل پس

مزایای پیش خرید این محصول:

72 ساعت دسترسی زودهنگام

لباس‌های کلاسیک شخصیت‌ها

لباس‌های Rogue (تنها برای دارندگان PS5)

در حالی که این پیش خرید دارای قیمت 100 دلاری است، اما اگر به لباس‌های کلاسیک این شخصیت‌ها علاقه دارید می‌توانید این بازی را پیش‌خرید کنید. ویدیو معرفی لباس‌های کلاسیک این شخصیت‌ها با انتشار یک ویدیو معرفی شده‌اند.

نسخه پیش‌فروش این بازی در دسترس قرار گرفته و با این حال، سیستم مورد نیاز برای دارندگان کامپیوتر مشخص شده است.

سیستم مورد نیاز در حالت MINIMUM:

سیستم‌عامل: Windows 10-64 Bit

پردازنده: Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 1600 3.20 GHz

گرافیک: NVIDIA GTX 1070 یا AMD Radeon RX Vega 56

نسخه دایرکت ایکس: ورژن 12

فضای مورد نیاز: 65 گیگ فضای آزاد

توضیحات اضافه: 16 گیگابایت رم

سیستم مورد نیاز در حالت RECOMMENDED:

سیستم‌عامل: Windows 10-64 Bit

پردازنده: Core i7-10700K یا AMD Ryzen 7 5800 X3D

گرافیک: NVIDIA RTX 2080 یا AMD RX 6800-XT (16GiB)

نسخه دایرکت ایکس: Version 12

فضای مورد نیاز: 65 گیگ فضای آزاد

توضیحات اضافه: 16 گیگابایت رم

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن) به صورت جهانی عرضه می‌شود و در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر