استارفیلد به لیست نامزدهای بهترین بازی سال 2023 Game Awards راه پیدا نکرد

Untitled-1.jpg

آخرین بازی منتشر شده شرکت بتسدا و عنوانی که بسیاری از پلیرها در سراسر جهان بی‌صبرانه منتظر آن بودند، به لیست بهترین بازی سال 2023 راه پیدا نکرد و تنها نامزدی این عنوان در دسته‌بندی بهترین بازی RPG خواهد بود.

به تازگی نامزدهای بهترین بازی سال 2023 معرفی شدند و به دلیل انتشار بسیاری از عناوین موردانتظار، شاهد رقابت شدیدی خواهیم بود. نامزدهای این دسته‌بندی شامل Baldur’s Gate 3، Alan Wake 2، Tears of the Kingdom و Spider-Man 2 خواهد بود اما در حال حاضر دو عنوان آلن ویک 2 و بالدرز گیت 3 همراه با 8 نامزدی جلوتر از دیگر رقبا هستند و شانس برنده‌ شدن بالاتری دارند. هرچند که این عناوین، نامزدهای بهترین بازی سال هستند اما بازی‌های زیادی در دسته‌بندی‌های مختلف نامزد شده‌اند. بازی‌های منتشر شده در سال 2023 کیفیت بسیار بالایی داشته‌اند و انتخاب یکی از عناوین، کار بسیار سختی خواهد بود و مطمئنا حواشی زیادی به دنبال خواهد داشت اما عجیب‌ترین خبر، غیبت بازی استارفیلد در لیست بهترین بازی سال 2023 است.

پس از سال‌ها توسعه توسط شرکت بتسدا و انتظار طرفداران، اولین آی پی این شرکت پس از دهه‌ها منتشر و با استقبال بی‌نظیر طرفداران روبه‌رو شد؛ زیرا در این بازی تمام نکات مورد علاقه بازیکنان در سری بازی‌های Elder Scrolls و Fallout حضور دارد. ایده کلی این بازی بسیار بزرگ‌تر و پرمحتواتر از بازی‌های RPG قبلی این شرکت بود اما هنگام عرضه، سیارات از هرگونه حیات خالی بودند و چیزی به جز اسکن‌کردن و سنگ‌هایی برای استفاده به عنوان منابع، برای کاوش نداشتند. شاید به همین دلیل است که نتوانست به لیست نامزدهای بهترین بازی سال دست پیدا کند.

best rpg in game awards 2023.jpg
لیست نامزدهای بهتری بازی RPG در مراسم The Game Awards 2023 -

این بازی تنها به یک دسته‌بندی راه پیدا کرد و توانست نامزد بهترین بازی سبک RPG شود. در این دسته‌بندی علاوه بر استارفیلد، بازی‌های BALDUR’S GATE 3، FINAL FANTASY XVI، LIES OF P و SEA OF STARS نیز حضور خواهند داشت که رقبای بسیار سرسختی برای این بازی محسوب می‌شوند و شانس برنده‌ شدن این عنوان را کاهش می‌دهند.

همانطور که گفته شد، مراسم امسال در تمام دسته‌بندی‌ها بسیار تماشایی و جذاب خواهد بود. این مراسم که در تاریخ 16 آذر برگزار می‌شود را از دست ندهید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر