بازی‌های Baldur's Gate 3 و Alan Wake 2 با هشت نامزدی در مراسم Game Awards جلوتر از دیگر رقبا هستند

Untitled-1.jpg

مراسم The Game Awards 2023 در طی روزهای آینده برگزار می‌شود. این مراسم که یکی از معتبرترین رویدادهای دنیای گیم به حساب می‌رود، پیش از اجرا لیستی از نامزدهای دریافت بهترین بازی سال را منتشر کرده است که در آن دو عنوان Alan Wake 2 و Baldur's Gate 3 با 8 نامزدی در دسته‌بندی‌های مختلف، شانس برنده شدن زیادی به عنوان بهترین بازی سال را دارند.

لیست نامزدهای بهترین بازی سال رونمایی شد و کسانی که به رقابت با یکدیگر می‌پردازند را بررسی کردیم. رقابت بین تمام عناوین معرفی شده نزدیک و شدید است، حتی در مراسم 2023 Golden Joystick Awards که پیش از این انجام شد، عنوان Alan Wake 2 برنده منتخب منتقدان شد؛ درحالی که بازی Baldur's Gate 3 توانست عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کند.

هر کدام از بازی‌ها توانسته‌اند علاوه‌بر نامزدی در بهترین بازی سال، نامزد دسته‌بندی‌های مختلفی نیز بشوند اما بالاترین تعداد نامزدی بین بازی‌های Alan Wake 2 و Baldur's Gate 3 است.

alan-wake-2-and-baldurs-gate-3-tied-for-most-nominations-c1.jpg
لیست نامزدی‌های هر بازی در دسته‌بندی‌های مختلف مراسم The Game Awards 2023 -

تعداد نامزدی‌های بازی Alan Wake 2 در زمینه‌های زیر است:

بهترین اجرا (Melani Liburd)

بهترین کارگردان هنری

بهترین آهنگ و موسیقی

بهترین طراحی صوتی

بهترین روایت

بهترین بازی در سبک اکشن ماجراجویی

بهترین کارگردانی بازی

بهترین بازی سال

و تعداد نامزدی‌های بازی Baldur's Gate 3 به دلیل سبک RPG این بازی،در زمینه‌های زیر خواهد بود:

بهترین اجرا (Neil Newbon)

بهترین بازی چندنفره

بهترین آهنگ و موسیقی

بهترین روایت

بهترین پشتیبانی کامیونیتی

بهترین بازی نقش‌آفرینی

بهترین کارگردانی بازی

بهترین بازی سال

برنده این دسته‌بندی‌ها در 7 دسامبر مصادف با 16 آذر مشخص می‌شود و این لیست تنها برای معرفی نامزدی‌های مختلف است. بنابراین برنده شدن هر کدام از بازی‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف در این مراسم معلوم می‌شود البته یک موضوع مشخص است که هیچکدام از سازنده این بازی‌ها، دست خالی بیرون نمی‌روند؛ مخصوصا پس از آنکه توانسته‌اند خود را ثابت کنند و جوایز مختلفی را در رویدادهای متفاوت دریافت کنند. این دو عنوان جزء بهترین بازی‌های منتشر شده در سال 2023 است و بهترین بازخوردها را از سمت بازیکنان و منتقدان دریافت کرده‌اند، بنابراین حتی با وجود ژانرهای مختلف آن دو، رقابت نزدیک و سخت این دو بازی دور از ذهن نیست.

هرچند که رقابت بین دو بازی معرفی شده بسیار شدید است اما هر کدام از عناوین انتخاب شده برای کسب بهترین بازی سال، لایق این عنوان است. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در هنگام انتشار به سرعت به فروش بالایی دست پیدا کرد و تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های کنسول سوییچ شد. بازی Resident Evil 4، یکی از بازی‌های است که پس از گذشت چندین ماه از زمان انتشار، توانسته جای خود را در ذهن داوران به دست آورد و وارد لیست بهترین بازی‌های سال بشود.

رقابت امسال بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. این مراسم که در تاریخ 16 آذر برگزار می‌شود را از دست ندهید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر