عنوان Hades در سال 2024 به سرویس گیم نتفلیکس راه پیدا می‌کند

Untitled-1.jpg

نسخه موبایلی بازی Hades در سال 2024 برای دارندگان آیفون و آیپد منتشر خواهد شد. این بازی از طریق سرویس گیم نتفلیکس برای کسانی که سیستم‌عامل iOS 16 به بالا را دارند، در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی از قابلیت سیو ابری، انواع اچیومنت‌ها و اتصال به کنترلرهای بلوتوث را خواهد داشت.

بازی Hades در سال 2018 توسط Supergiant Games برای کاربران نینتندو سوییچ و سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز، به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شد و پس از آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس وان و سری ایکس و اس در دسترس قرار گرفت که توجه زیادی را به خود جلب کرد. از نظر بسیاری از طرفداران، این بازی بهترین بازی تمام دوران است؛ بنابراین شرکت سازنده، به فکر ساخت نسخه دوم این بازی افتاد و خبری مبنی بر زمان انتشار بازی Hades 2 نیز مشخص شد.

نتفلیکس پس از موفقیت زیاد در زمینه فیلم و سریال، اکنون به دنبال پیداکردن جایگاه خود در جهان بازی‌های ویدیویی است و به همین دلیل سرویس گیم خود را توسعه داده. این سرویس تنها برای کاربران گوشی‌های همراه در دسترس است و چندین بازی مختلف به همین منظور ساخته شده. این کمپانی در پی بستن قراردادی با شرکت‌های مختلف بازی‌سازی است تا بتواند عناوین موجود، در کتابخانه سرویس خود را بیشتر کند و علاقه‌مندان به دنیای گیم را به سوی خود جذب کند. در همین راستا، خبری مبنی بر ساخت بازی جدید GTA برای این سرویس منتشر شد.

netflix game service.jpg
سرویس گیم نتفلیکس -

در آخرین خبر به دست رسیده، این بازی در سال 2024 برای کاربران آیفون در دسترس قرار می‌گیرد و برای تجربه این بازی، تنها نیاز به تهیه اشتراک سرویس گیم نتفلیکس دارید و نیازی به پرداخت هزینه خرید بازی نیست. برای تبدیل این بازی به نسخه iOS، این شرکت در حال همکاری با تیم بازی‌سازی Secret6 است تا پورت آیفون این بازی را همراه با کنترل تاچ شخصی‌سازی شده به همراه امکان اتصال کنترلر بلوثوت، در دسترس کاربران قرار دهد. امکانات دیگری مانند ذخیره ابری و اچیومنت‌های بازی در این نسخه قرار خواهد گرفته است اما امکان کراس‌سیو بین کنسول‌ها و آیفون وجود نخواهد داشت.

متاسفانه خبری راجع به انتشار این بازی بر روی اندروید وجود ندارد اما ممکن است در صورت تقاضای زیاد، این عنوان را برای دارندگان اندروید نیز توسعه دهند زیرا دیگر بازی‌های استودیو Supergiant، مانند Bastion و Transistor برای کاربران اندروید در دسترس قرار گرفته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر