نامزدهای مراسم The Game Awards معرفی شدند

Untitled-1.jpg

رویداد The Game Awards یکی از معتبرترین مراسم‌های دنیای گیم است که سالیانه بهترین بازی را در دسته‌بندی‌های مختلف معرفی می‌کند. اکنون نام نامزدهای انتخابی برای بهترین بازی سال منتشر شده است.

بازی Baldur's Gate 3 و تیم سازنده آن توانست در مراسم Golden Joystick Awards، هفت جایزه در زمینه مختلف از جمله بهترین بازی سال را برنده شود. این عنوان از زمان انتشار بازی Alan Wake 2، رقابت شدیدی را شروع کرده که باعث شده بین بازیکنان و منتقدان، اختلاف نظری بر سر این دو بازی شکل بگیرد.

به عقیده عده‌ای، بازی Alan Wake 2 لایق عنوان بهترین بازی سال است اما باید به این نکته توجه کرد که تعداد رقبای این عنوان کم نیستند و هر کدام لیاقت دریافت این عنوان را دارند.

لیست نامزدهای بهترین بازی سال 2023 به ترتیب زیر است:

Alan Wake 2

Baldur's Gate 3

Marvel's Spider-Man 2

Resident Evil 4

Super Mario Bros. Wonder

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

The Game Awards Game Nominees.jpg
لیست نامزدهای بهتری بازی سال 2023 در مراسم The Game Awards -

در سال گذشته، عنوان Elden Ring موفق به کسب بهترین بازی سال 2022 و سه جایزه دیگر شد. همچنین بازی God of War Ragnarök توانست با دریافت 6 عنوان، بیشترین جایزه بین بازی‌های حاضر در مراسم را به خود اختصاص دهد.

در طی مراسم سال گذشته، اولین کلیپ از فیلم The Super Mario Bros. Movie در این رویداد رونمایی شد و طرفداران انتظار دارند که بازی GTA 6 در طی مراسم امسال رونمایی شود. اگر چنین اتفاقی بیافتد، تبدیل به مهم‌ترین لحظه این مراسم خواهد شد و به سختی می‌توان رونمایی از خبر دیگری را به بزرگی این اتفاق دانست؛ هرچند که بازی‌های مهم دیگری مانند Mass Effect جدید نیز در دست توسعه قرار دارد و می‌توان در طی مراسم از تریلر آن‌ها رونمایی شود اما خبر آن‌ عناوین به بزرگی معرفی بازی جدید راکستار نخواهد بود.

در حالی که سال 2023، سال فوق‌العاده‌ای برای بازیکنان بوده و عناوین زیادی از بازی‌های مورد انتظار منتشر شده است اما سال بسیار بدی برای توسعه‌دهندگان بازی‌ها بوده است. بسیاری از کسانی که در صنعت گیم مشغول به کار هستند، شغل خود را از دست دادند و شرکت‌های بزرگی مانند سونی و مایکروسافت، تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج و تعداد افراد استودیوهای خود را کاهش دادند.

بسیاری از طرفداران، از مجری برنامه درخواست داشته‌اند تا در مراسم پیش رو از سازندگان بازی‌ها تقدیر و تشکر کند و همچنین از بدرفتاری‌هایی که شرکت‌های مختلف بازی‌سازی، حتی پس از موفقیت بالای بازی‌ها، در حق آن‌ها انجام داده است صحبت کند. پس از اتهاماتی که علیه اکتیویژن بلیزارد، مبنی بر سوء استفاده در محل کار مطرح شد، مجری این برنامه تنها اشاره کوچکی به این موضوع کرد. باید اقدام او در طی مراسم را مورد بررسی قرار دهیم.

این مراسم در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) برگزار خواهد شد.

امیدواریم که امسال شاهد مراسم خوبی باشیم و بهترین بازی، برنده این جایزه بسیار ویژه بشود. به نظر شما کدام بازی، عنوان بهترین بازی سال 2023 را دریافت می‌کند؟ آیا تریلری از بازی Grand Theft Auto VI در این مراسم رونمایی می‌شود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر