تایید شده که ۱۸۰ نفر از کارکنان بخش گیمینگ Amazon اخراج می‌شوند

Amazon.jpg

شرکت برجسته "آمازون" اعلام کرده است که قصد دارد حدود ۱۸۰ نفر از کارکنان بخش گیمینگ خود را اخراج کند. این خبر در ماه آوریل از اخراج ۱۰۰ نفر دیگر از کارکنان این بخش پیش‌ترین روزها پیش آمده بود.

به گزارش خبرگزاری VGC، "آمازون"، پیش از اینکه وب‌سایت Aftermath گزارش دهد، تصمیم به تعطیل کانال Crown Twitch و گروه Game Growth گرفته و تاکید دوباره به تلاش‌های خود در زمینه Prime Gaming انجام داده است. این دومین مرحله تنظیمات نیرو در بخش گیمینگ آمازون به حساب می‌آید.

"کریستف هارتمن"، معاون بخش گیمینگ "آمازون"، در یک ایمیل به کارکنان خود اظهار کرده است: "ما به نظرات مشتریان خود گوش فراداده‌ایم و می‌دانیم که ارائه بازی‌های رایگان در هر ماه امری است که مشتریان ما بیشتر از هر چیزی تمایل دارند؛ بنابراین ما در حال بهبود مزایای Prime خود هستیم تا تمرکز خود را در این زمینه افزایش دهیم".

او افزود: "با این تغییرات در استراتژی تجاری شرکت، تغییراتی در منابع ما صورت گرفته که منجر به اخراج بیش از ۱۸۰ نفر از جمعیت شاغل شده است. این خبر دشواری زیادی است و تاثیر آن به طور گسترده احساس خواهد شد. جدایی از همکاران هرگز احساس خوبی نمی‌دهد. این تصمیم، نه از سرعت، بلکه نتیجه ملاحظات و برنامه‌های گسترده برای آینده ما بوده است".

اخراج از بخش گیمینگ Amazon

amazon-prime-gaming

در پایان ایمیل خود، "هارتمن" نوشت: "آمازون به اعمالی که تیم‌ها انجام داده‌اند افتخار می‌کند و در زمینه‌های جدید با محتوای هفتگی در کانال Crown دست به کار شده و راه‌های جدیدی برای کمک به ناشران برای جلب مخاطبان جدید با رشد بازی را پیدا کرده است. اما پس از بررسی دقیقتر کسب‌وکارهای ما، روشن شد که ما باید تلاش و منابع خود را به سمت ارائه بازی‌های برجسته به بازیکنان حاضر و آینده متمرکز کنیم".

آخرین مرحله تنظیمات نیرو در بخش گیمینگ Amazon حدود ۱۰۰ نفر را تحت تاثیر قرار داده است و بیشتر کارکنان گروه Game Growth، استودیو توسعه‌دهنده San Diego و Prime Gaming از شغل خود اخراج شده‌اند. این تنظیمات نیرو در صنعت بازی‌های کامپیوتری در سال ۲۰۲۳ به طرز چشمگیری گسترده بوده است، و بسیاری از شرکت‌های بزرگ همچون "مایکروسافت"، "اپیک گیمز"، "یونیتی"، "یوبیسافت"، "تل‌تیل گیمز" و غیره نیز بخشی از نیروهای خود را اخراج کرده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر