تیم توسعه دهنده Crash Bandicoot، مشتاق کار با تیم ایکس‌باکس است

Untitled-1.jpg

استودیو Toys For Bob، سازنده بازی Crash و Spyro، در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرده است که خرید این استودیو توسط مایکروسافت، فصل جدیدی برای این تیم محسوب می‌شود و مشتاق کار بر روی پروژه‌های جدید، تحت نظر ایکس‌باکس هستند.

این بازی یک عنوان co-op، همراه با 4 بازیکن است که شخصیت‌های اصلی این سری بازی از جمله قهرمانان و دشمنان دنیای کرش، باید به جمع‌آوری میوه‌های معروف این بازی بپردازند و آن‌ها را در بانک تیم خود ذخیره کنند. هر کدام از تیم‌ها که بیشترین تعداد میوه را جمع‌آوری کرده باشد، برنده مسابقه خواهد بود.

تمام شخصیت‌های این بازی، قابلیت خاصی دارند که برای اجرای استراتژی‌های مختلف می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با یکدیگر بجنگید، از بانک میوه‌های خود دفاع کنید و میوه‌های موجود در نقشه را برای پیروزی به دست آورید. این بازی به واسطه یک تریلر توسط استودیو سازنده در تاریخ 20 ژوئن 2024 معرفی شد.

بازی جدید این استودیو به نام Crash Team Rumble، اوایل سال جاری برای کنسول‌های مختلف از جمله ایکس‌باکس ساخته و توسط شرکت اکتیویژن منتشر شد و به تازگی اعلام کرده‌اند که فصل سوم این بازی که در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) در دسترس قرار می‌گیرد، شخصیت Spyro نیز به بازی اضافه خواهد شد.

این بازی هنوز برای کامپیوتر عرضه نشده و تنها برای دارندگان پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و همچنین ایکس‌باکس وان با قیمت 29.99 دلار قابل خرید است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: purexbox.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر