دی ال سی جدید Texas Chain Saw Massacre، شامل دو کاراکتر و مپ جدید خواهد بود

Untitled-1.jpg

استودیو Gun Interactive، به عنوان ناشر بازی Texas Chain Saw Massacre اعلام کرده است که اولین DLC بازی، دو کاراکتر جدید را به همراه یک نقشه در چند هفته آینده به بازی اضافه می‌کند. شخصیت‌های اضافه شده به بازی شامل یک قربانی و یک اعضای خانواده خواهد بود.

بازی Texas Chain Saw Massacre، در مرداد ماه توسط تیم Sumo Nottingham ساخته و استودیو Gun Interactive، منتشر شد و امتیاز 72 را در سایت متاکریتیک دریافت کرد و با نقدهای متفاوتی از طرف کاربران روبه‌رو شد.

دی ال سی جدید این بازی توسط یک تریلر معرفی شد که دو کاراکتر به نام‌های نانسی و دنی را شامل می‌شود که هر کدام قابلیت‌های خاص و مخصوص به خود را دارند. در کنار انتشار این دو شخصیت، یک نقشه جدید نیز به بازی اضافه شده که تریلر معرفی این دی ال سی را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

نانسی شخصیت جدیدی است که به عنوان عضو تازه خانواده قاتل به بازی اضافه می‌شود. هرچند که اطلاعات زیادی در رابطه با این شخصیت در دسترس نیست اما این موضوع را می‌دانیم که هر سه شوهر قبلی او، به طرز مرموزی کشته یا ناپدید شده‌اند و برای شخصیت Johnny Slaughter، مانند یک مادر به حساب می‌آید. نقشه جدیدی که به بازی اضافه خواهد شد نیز خانه نانسی است و می‌توانید هنگام بازی کردن در این خانه، اطلاعات جدیدی راجع به این شخصیت کسب کنید.

دنی به عنوان جدیدترین قربانی به این بازی اضافه خواهد شد. ممکن است در نگاه اول دارای عیب و ایراداتی باشد اما بسیار باهوش است و سعی در مراقبت از دیگران دارد. دنی به دنبال کاراکتری به نام ماریا که یک دانشجوی گمشده است به تگزاس می‌آید تا بتواند او را پیدا کند اما درگیر خانواده قاتل می‌شود و باید برای نجات خود و دوستان بازمانده، تلاش کند.

دو کاراکتر نانسی و دنی و نقشه جدید این بازی، در تاریخ 28 نوامبر (7 آذر) به قیمت 9.99 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در صورت انتشار اخبار جدید آن را در فیسیت قرار خواهیم داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر