شرکت Embracer Group، لغو 15 پروژه در دست ساخت به دلیل اخراج 900 نفر از کارمندان خود را تایید کرد

Untitled-1.jpg

سال 2023 برای علاقه‌مندان دنیای گیم، سال بسیار خوبی بود و عناوین مورد انتظار زیادی منتشر شد ولی همچنین سالی است که بسیاری از کارمندان و توسعه‌دهندگان این صنعت، شغل خود را از دست داده‌اند. از یوبی‌سافت تا سونی مجبور به تعدیل نیرو شدند و شرکت Embracer Group نیز بخش بزرگی از این ماجراست.

شرکت Embracer Group، قراردادی 2 میلیاردی با شرکت بازی‌سازی عربستانی به نام Savvy Games بسته بود که به دلایل نامشخصی و تنها یک روز پیش از اعمال قرارداد، در لحظات آخر توسط شرکت عربی لغو شد و Embracer Group را با کاهش بودجه روبه‌رو کرد که در نهایت مجبور به اخراج 900 نفر از نیروهای خود شدند و به همین دلیل، 15 پروژه که در دست توسعه قرار داشته است کنسل شد.

عناوین کنسل شده به صورت رسمی رونمایی نشده بودند، بنابراین نام عناوین بازی‌های در دست ساخت نامشخص مانده‌ است اما تقریبا مطمئن هستیم که یکی از این پروژه‌ها متعلق به استودیو Volition Studio، سازنده سری بازی Saints Row بوده است.

Volition Studio.jpg
استودیو Volition Studio -

سال‌های زیادی از زمان ساخت این استودیو می‌گذرد و توسعه بازی‌های مختلفی به عهده این تیم بازی‌سازی بوده که از معروف‌ترین آثار آن می‌‎توان به سری بازی‌های Saints Row و بازی Punisher اشاره کرد. اکنون به دلیل کاهش بودجه، شرکت Embracer Group خبر تعطیلی این استودیو را تصویب کرد و پس از 30 سال توسعه عناوین مختلف، برای همیشه بسته شد.

رئیس شرکت Embracer Group اعلام کرده است که اعمال این تغییرات برای ما بسیار سخت بوده و مجبور به اتخاذ تصمیم‌های بسیار دشواری در این رابطه شده‌ایم. امیدواریم که اخراج 900 نفر بتواند از ضررهای این شرکت کم کند و شاهد تعطیل شدن دیگر استودیوهای این شرکت نباشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر