بازی جدید ترسناک استیم با بیش از 100 هزار پلیر همزمان، رقیب عناوین وایرال استیم می‌شود

Untitled-1.jpg

بازی ترسناک co-op به نام Lethal Company به تازگی منتشر شده است و کمتر از یک ماه در لیست پرفروشترین‌ و پرطرفدارترین بازی‌های استیم قرار گرفت. این بازی با ثبت بیش از 36 هزار نظر بیش از حد مثبت (overwhelmingly positive)، توانست به یکی از عناوین پرطرفدار این فروشگاه تبدیل شود.

بازی Lethal Company در تاریخ 23 اکتبر (1 آبان)، توسط تیم مستقل Zeekerss توسعه یافت و در چند روز گذشته توانست به لیست 100 بازی برتر با بیشترین تعداد پلیر همزمان دست پیدا کند و حتی در بین 5 بازی اول قرار بگیرد. در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان)، این بازی با 98 درصد میزان رضایت‌مندی و تعداد بیش از 117 هزار پلیر آنلاین، بعد از عناوین Call of Duty ،PUBG و Apex Legends در جایگاه هفتمین بازی با بیشترین پلیر همزمان قرار گرفت. در حال حاضر، این بازی بالاتر از بتلفیلد 1 و Phasmophobia قرار دارد.

در این بازی، به عنوان یک تیم 4 نفره به ماه سفر می‌کنید و وارد یک محیط خطرناک می‌شوید تا برای کارفرمای خود آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنید، درحالی که موجودات خطرناکی در کمین شما هستند. مبلغی که در طول ماموریت‌ها کسب می‌کنید را می‌توانید برای سفر به دیگر ماه‌ها و انجام دیگر وظایف استفاده کنید که خطرها و امتیازات بیشتری برای شما دارد یا از آن مبلغ، برای تزئین موشک خود استفاده کنید. در این بازی، برای گرفتن شغل‌های جدید نیز نیازمند پرداخت هزینه هستید.

Lethal Company  gameplay.jpg
گیم‌پلی بازی Lethal Company -

بسیاری از کاربران از ویژگی‌های مختلف این بازی تعریف کرده‌اند اما نکته‌ای که عده زیادی از پلیرها به آن اشاره کرده‌اند، قابلیت proximity chat (صحبت کردن با هم تیمی‌ها زمانی که در نزدیکی یکدیگر هستید) است که باعث به وجود آمدن لحظه‌های خنده‌دار و ترسناکی برای بازیکنان می‌شود.

این بازی به صورت دسترسی زودهنگام و اختصاصی برای دارندگان کامپیوتر منتشر شده است که می‌توانید با قیمت 9.99 دلار، آن را از فروشگاه استیم تهیه کنید و به همراه دوستان خود به تجربه آن بپردازید. این تیم بازی‌ سازی، عناوین ترسناک دیگری را نیز در کارنامه خود دارد اما هیچکدام نتوانسته محبوبیت این بازی را به دست آورد. امیدواریم که موفقیت این عنوان، باعث ساخت بازی‌های باکیفیت در آینده شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamesradar.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر