عنوان Warhammer 40K: Space Marine 2 تاخیر خورد

Untitled-1.jpg

استودیو Focus Entertainment اعلام کرده است که بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 که دنباله‌ای بر نسخه اول آن در سال 2010 محسوب می‌شود، تا نیمه دوم سال 2024 با تاخیر مواجه شده است. تاریخ دقیق انتشار این بازی به زودی اعلام می‌شود.

طبق بیانیه‌ای، شرکت سازنده اعلام کرده است که بازی موردانتظار این استودیو تا نیمه دوم سال آینده تاخیر می‌خورد و تاریخ دقیق انتشار آن در روزهای آینده معرفی خواهد شد.

در این بیانیه، دلیل تاخیر این عنوان را نیاز به زمان برای بهبود کیفیت بازی و ارائه بهترین تجربه برای کاربران اعلام شده است و گفته شده که این استودیو، سعی در ساخت عنوانی دارد که بالاترین کیفیت را داشته باشد و فراتر از تصورات طرفداران این فرنچایز باشد. در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر این بازی را در wishlist استیم خود قرار داده‌اند.

تا به حال استودیوهای مختلفی ساخت سری بازی‌های وارهمر را تجربه کرده‌اند و این بار نوبت به استودیو Saber رسیده است. این تیم بازی سازی، با ساخت عنوان World War Z توانست طرفداران زیادی به دست آورد و برای تجربه بهتر بازیکنان، برای توسعه عنوان جدید از موتور بازی World War Z استفاده کرده که می‌توانیم در تریلرهای این بازی، همانند جنگ جهانی زد شاهد هجوم تعداد زیادی از دشمنان باشیم. هدف تیم سازنده از این کار، ایجاد بهترین گیم‌پلی برای کاربران و بازیکنان است تا تجربه خوبی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد و بازیکنان بتوانند تغییرات گرافیکی نسبت به نسخه قبلی این بازی که ده سال از انتشار آن می‌گذرد را حس کنند.

این بازی در مراسم The Game Awards 2023 قرار خواهد داشت، البته این بازی در مراسم گیم اواردز سال پیش نیز حضور داشته و تریلری از این بازی در طی آن مراسم رونمایی شد.

اگرچه که ناشران زمان زیادی به تیم توسعه خود می‌دهند تا بتوانند به بهترین شکل بازی را توسعه و به طرفداران سری تحویل بدهند اما امیدواریم که این زمان، مدت زیادی به طول نیانجامد و زودتر بازیکنان را به خواسته خود برساند.

این بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و دارندگان کامپیوتر از طریق فروشگاه استیم در دسترس پلیرها قرار خواهد گرفت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر