بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، کمترین امتیاز بین داستان‌های این فرنچایز را کسب کرد

Untitled-1.jpg

سری بازی کال آف دیوتی، پیش از این نیز با نقدهای منفی از سوی کاربران روبه‌رو شده بود اما همیشه امتیاز قابل قبولی از سوی منتقدان کسب می‌کرد. با این حال انتشار نسخه داستانی Modern Warfare 3، کمترین امتیاز بین سری بازی‌های Call of Duty را به دست آورد و تبدیل به بدترین بازی از لحاظ داستان در این فرنچایز شد.

این بازی در سایت Metacritic، بین 33 بررسی توانست امتیاز 50 را کسب کند و تبدیل به کمترین امتیاز بین سری بازی‌های کال آف دیوتی شود. تا به حال پایین‌ترین امتیاز در این فرنچایز، مربوط به نسخه کامپیوتر بازی Call of Duty: Ghosts می‌شد که همراه با 14 بررسی، امتیاز 68 را دریافت کرده بود اما در مقایسه با مدرن وارفر 3، امتیاز این بازی بالا به نظر می‌رسد.

اگر اسپین‌آف‌های این فرنچایز را نیز در نظر بگیریم، هنوز هم امتیاز این بازی یکی از کمترین‌ها به نظر می‌رسد و رتبه دوم بین پایین‌ترین امتیازها را دریافت می‌کند. بازی Call of Duty: Black Ops – Declassified که یک نسخه اسپین‌آف برای کنسول PS Vita در سال 2012 محسوب می‌شود، همراه با 88 بررسی تنها امتیاز 33 را کسب کرد. پس از این بازی، کمترین امتیاز متعلق به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 است.

Modern Warfare 3 Campaign.jpg
-

در هفته گذشته اعلام شد که نسخه داستانی این عنوان تنها در 16 ماه ساخته شده و در انجام این کار عجله زیادی به کار رفته است که باعث شده کیفیت مطلوب را نداشته باشد اما توسعه‌دهنده اصلی بازی یعنی Sledgehammer Games، هرگونه عجله در ساخت بازی را تکذیب کرد و تمام گزارش‌ها در این رابطه را رد کرده است.

باید مشاهده کرد که آیا امتیاز کم و نقدهای منفی می‌تواند تاثیری بر روی فروش این بازی داشته باشد؟ هرچند که این بازی درصدر پرفروش‌ترین بازی‌ها در انگلستان قرار دارد اما براساس آمار، فروش این بازی 25 درصد کمتر از نسخه قبلی آن یعنی Modern Warfare 2 بوده است.

این بازی به صورت کامل در دسترس بازیکنان PS5، PS4، Xbox Series X/S و PC قرار دارد که می‌توانید هم‌اکنون به تجربه آن بپردازید. در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با این بازی، آن را در سایت فیسیت قرار خواهیم داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر