امسال به صورت رایگان در کنفرانس ادوبی مکس شرکت کنید

Untitled-1.jpg

امروز به صورت رسمی شرکت ادوبی ثبت‌نام کنفرانس « مکس MAX 2020» را آغاز کرده است. در سال‌های گذشته برای شرکت در این مراسم کاربران باید 1000 دلار هزینه ثبت‌نام پرداخت کنند.

اپیدمی کووید 19 در جهان پایان پذیر نیست، به همین دلیل شرکت ادوبی کنفرانس خود را قرار است تا به صورت آنلاین برگزار کند. این اتفاق یعنی برگزاری آنلاین باعث خواهد شد تا تمامی افراد بتوانند بدون هزینه‌ای در این رویداد شرکت کنند.

ادوبی در خبری اعلام کرده که برای کاربران 56 ساعت برنامه‌های سرگرم کننده و متنوع برای یادگیری بیشتر و خلاقیت افراد آماده کرده است. کاربرانی که قصد دارند در این کنفرانس شرکت کنند می‌توانند با استفاده از این آموزش‌ها، سطح علم و دانش خودشان را نسبت نرم‌افزارهای شرکت ادوبی ارتقا دهند.

در این 56 ساعت اعلامی قرار است برنامه‌های متنوعی که به صورت زنده اجرا شود، شامل تولید محتوا در نرم‌افزار‌های این شرکت، سخنرانی افراد مشهور و برجسته، رونمایی از برخی قابلیت‌های منتشر نشده و اجرا موسیقی‌های زنده خواهد بود. ادوبی به کاربرانش توصیه کرده که این برنامه را از دست ندهند و غافل نشوند.

کاربرانی که قصد دارند در این کنفرانس شرکت کنند می‌توانند کارگاه‌های آموزشی مختلفی را انتخاب و شرکت کنند. این کارگاه‌های آموزشی در رابطه با 10 موضوع مختلف ارائه خواهد شد که در 350 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد. برای مثال در موضوع عکاسی 43 کارگاه برگزار می‌شود.

adobe-max-2020-phototrack.jpg
-

کاربران در هنگام برگزاری این کنفرانس می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی با یکدیگر صحبت کنند، فایل‌های ارائه شده در این آموزش‌ها را دریافت کنند و با برخی از چهره‌های معروف آشنا شوند. علاوه بر این کارگاه‌های آموزشی متنوع، افراد شرکت‌کننده در این کنفرانس در قرعه‌کشی شرکت ادوبی برای برنده شدن تیشرت ادوبی مکس شرکت داده می‌شوند.

در این کنفرانس افراد مشهوری به نام‌های Ava DuVernay فیلم‌ساز مشهور برنده‌ی جایزه اسکار، Keanu Reeves ستاره‌ی سینما، Annie Leibovitz عکاس معروف از جمله افرادی هستند که در این مراسم شرکت خواهند کرد. لیست کامل از افرادی که در این جلسه حضور دارند در ماه سپتامبر که مصادف با شهریور ماه است ارائه خواهد شد.

adobe-max-2020-famous-persons.jpg
-

در سال گذشته، نظرسنجی که در انتهای این کنفرانس برگزار شد 97 درصد کاربرانی که از 68 کشور شرکت کرده بودند، شرکت در این رویداد را پیشنهاد کرده بودند به دیگران.

این کنفرانس شرکت ادوبی قرار است در تاریخ 29 مهر ماه برگزار شود و تا تاریخ 1 آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت. افرادی که می خواهند در این کنفرانس شرکت کنند باید از این لینک اقدام به ثبت نام کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: petapixel

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر