ایرپادز پرو 2 با قابلیت پایش فعالیت در سال 2022 معرفی خواهد شد

AirPods3.jpg

برخلاف آنچه انتظار داشتیم، گزارشات جدیدی نشان می‌دهد که اپل در سال 2022 از ایرپادز پرو با قابلیت پایش فعالیت‌ها رونمایی خواهد کرد.

ایرپادهای اپل هدفون‌های کاملا بی‌سیمی هستند که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارند. حالا گزارش شده است که اپل قصد دارد تا در سال جاری از ایرپادز نسل سوم رونمایی کرده و  در سال آینده هم ایرپادز پرو 2 را معرفی کند.

در خصوص ایرپادز نسل سوم شایعات و گزارشات زیادی مطرح شده است که ضمن اطلاع از معرفی آن در آینده نزدیک، مبنی بر این هستند که طراحی کیس این هدفون نسبت به مدل‌های قبلی تغییر خواهد کرد و پایه‌ی آن هم کوتاه خواهد شد. از این رو به نظر می‌رسد که ظاهر آن شبیه به ایرپادز پرو کنونی باشد.
در کنار اطلاعاتی که درباره‌ی ایرپادز 3 منتشر شده، گفته می‌شود که ایرپادز پرو 2 هم در سال 2022 معرفی خواهد شد. این در حالی است که مدل قبلی این محصول در سال 2019 معرفی شده بود. جالب اینجاست که این نسل از هدفون بی سیم اپل از سنسورهای حرکتی برای تمرکز بر پایش فعالیت‌های ورزشی بهره خواهد برد. شایعات قبلی مبنی بر این بود که در سال 2021 شاهد معرفی این هدفون بی‌سیم باشیم اما به دلایل نامعلومی، این اتفاق به سال 2022 موکول شده است.

از طرف دیگر گفته می‌شود که اپل هدفون‌های بی سیم فاقد پایه را هم مورد آزمایش قرار داده است و احتمالا برای نسل جدید Beats Studio Buds از همین طراحی استفاده شده باشد. ضمنا گفته می‌شود که این هدفون احتمالا ماه آینده رونمایی شود.

ظاهرا اپل در ابتدا قصد داشته نسل دوم ایرپادز پرو را در سال ۲۰۲۱ راهی بازار کند اما به دلایل نامشخص، عرضه‌ی آن به سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

منبع خبر: 9to5mac


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر