اپل برای تمام مدل‌های آیفون ۱۵ از نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد گرفت

Iphone 15.JPG

یکی از افشاگران نزدیک به کمپانی اپل، یعنی راس یانگ اعلام کرده که کمپانی اپل قصد دارد برای تمام مدل‌های آیفون 15 از نمایشگر حفره دار استفاده کند و این نشان از این دارد که دیگر خبری از ناچ بالای صفحه نمایش نخواهد بود.

همان گونه که در اخبار و شایعاتی که تا به الان منتشر شده، متوجه شدیم که آیفون 14 پرو با نمایشگری راهی بازار خواهد شد که دارای حفره خواهد بود و دوربین سلفی را در خود جای خواهد داد. البته قرار است شاهد دو حفره درون نمایشگر این مدل از گوشی باشیم چرا که یکی دایره‌ای شکل خواهد بود تا دوربین سلفی در آن جای گیرد و دیگری قرصی شکل خواهد بود تا سنسورهای فیس آی‌دی در آن جای بگیرند.

راس یانگ بر این باور است که اپل در نهاید دوربین سلفی و تمام سنسورها را به زیر صفحه نمایش انتقال خواهد داد و این اتفاق در سال 2024 با رونمایی از آیفون ۱۶ پرو اتفاق خواهد افتاد. او گفته اگر این روند موفقیت‌آمیز باشد، در سال ۲۰۲۶ برای آیفون ۱۸ پرو شاهد استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر هم خواهیم بود.

iphone-13-pro-and-14-pro-render-with-background.jpg
-

گفته می‌شود مدل‌های پرو آیفون ۱۴ به دلیل بهره‌گیری از حفره‌ی نمایشگر، از نمایشگرهای نسبتا بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های جدید این دو مدل می‌توانیم به بهره‌گیری آن‌ها از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کنیم که فیلمبرداری ۸K را هم برای کاربران امکان‌پذیر خواهد کرد.

حدود ۴ ماه دیگر گوشی‌های سری آیفون ۱۴ معرفی خواهند شد و بدون شک تا آن زمان جزئیات بسیار بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر