آمازون فروش آنلاین خودروها را آغاز می‌کند

Amazon.JPG

با توجه به همکاری بین آمازون و هیوندای، از سال آینده امکان خرید آنلاین و تحویل خودروهای این شرکت از طریق وب‌سایت فروشگاه آمازون فراهم خواهد شد.

آمازون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که به عنوان بخشی از توافق با هیوندای، این امکان برای مشتریان ساکن در ایالات متحده در دسترس خواهد بود که خودروهای این برند را به‌صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین خود بخرند.

قبل از این، مشتریان توانایی مقایسه قیمت و مشخصات خودروها را در نمایشگاه‌های مجازی برند‌های مختلف در آمازون داشتند، اما امکان خرید آن‌ها به‌صورت مستقیم وجود نداشت. این توافق به نمایندگی‌های فیزیکی هیوندای این امکان را می‌دهد که موجودی خودروهایشان را برای فروش در وب‌سایت آمازون عرضه کنند.

مشتریان با انتخاب مدل موردنظر، قابلیت شخصی‌سازی خودرو را بر اساس نیازهای خود دارند و پس از آن، معاملات خود را با روش پرداخت دلخواه خود انجام می‌دهند. سپس، می‌توانند خودروی خریداری‌شده را از نمایندگی تحویل گرفته یا از گزینه تحویل جلوی خانه استفاده کنند.

amazonhyunda

در ۴۸ ایالت آمریکا، قوانین فروش مستقیم خودرو توسط خودروسازان محدود یا کاملاً منع شده است. اتحادیه‌های فروشندگان خودرو در ایالات مختلف به‌عنوان سردمدار این عرصه از شرکت تسلا به‌خاطر فروش محصولاتش از طریق وب‌سایت‌های خود در دادگاه شکایت‌هایی داشته‌اند.

نکته‌ی مهم این است که آمازون نقشی به‌عنوان رابط میان خریدار و فروشنده دارد و به‌طور فیزیکی نماینده‌ی خودرو نمی‌شود. هنوز مشخص نیست آیا خودروسازان دیگر نیز به‌عنوان هیوندای به آمازون ملحق می‌شوند یا خیر.

این همکاری بین هیوندای و آمازون، علاوه‌بر اینکه خودروهای این شرکت را به دسترس گسترده‌ای از مشتریان آنلاین قرار می‌دهد، منجر به ارتقاء دستیار صوتی الکسای آمازون در خودروهای هیوندای از اوایل سال ۲۰۲۵ خواهد شد. همچنین، شرکت‌های کره‌ای از سرویس ابری AWS آمازون به‌عنوان ارائه‌دهنده‌ی خدمات ابری خود بهره‌مند خواهند شد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: aboutamazon

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر