اپل قیمت و تاریخ عرضه آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس را اعلام کرد

ghfghjfth.jpg

بعد از رونمایی از آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، اپل اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه این دو مدل را منتشر کرد. در به‌روزرسانی اخیر، که در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد، اپل یک کنفرانس مطبوعاتی به نام Wonderlust برگزار کرد.

با توجه به مشخصات فنی، قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو در نسخه پایه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۹۹۹ دلار و قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۱٬۱۹۹ دلار می‌باشد. در این مورد، قیمت آیفون پرو بدون تغییر باقی مانده، اما قیمت آیفون پرو مکس ۱۰۰ دلار افزایش یافته است.

پیش‌فروش این دو گوشی از جمعه‌ی این هفته آغاز شده و تاریخ عرضه آن‌ها تعیین شده است که به تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (یا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲) می‌رسد. این گوشی‌ها در رنگ‌های "مشکی تیتانیومی، سفید تیتانیومی، آبی تیتانیومی، و طبیعی تیتانیومی" عرضه می‌شوند، که رنگ "طبیعی تیتانیومی" به طلایی مشابه می‌آید.

در مراسم Wonderlust، اپل اعلام کرده که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس با نمای پشتی مشابه به آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس خواهند بود، با این تفاوت که در بالای نمایشگر آن‌ها یک حفره داینامیک آیلند (کپسولی) وجود دارد. همچنین، اپل تصمیم به حذف درگاه لایتنینگ از گوشی‌های جدید خود گرفته است تا آیفون‌های نسل جدید از درگاه USB-C بهره‌مند شوند که احتمالاً باعث افزایش سرعت شارژ آیفون خواهد شد.

Wonderlust-iPhone-15-Pro-Hero.jpg

علاوه بر این، اپل دو مدل دیگر از گوشی‌ها نیز معرفی کرده است که آنها به نام‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس شناخته می‌شوند (یا شاید آیفون ۱۵ اولترا نیز باشند). این دو مدل تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسل‌های قبلی دارند. به گفته افشاگران، آیفون‌های پرو نسل جدید با فریم تیتانیومی، حاشیه‌های باریک‌تر، دوربین‌های بهتر و درگاه USB-C تجهیز شده‌اند. پردازنده‌ی A17 که از فناوری سه نانومتری بهره می‌برد نیز یکی از ویژگی‌های مهم این دو مدل است.

در مراسم Wonderlust، اپل همچنین مراسم رونمایی از اپل واچ سری ۹ با مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری نیز برگزار خواهد کرد. همچنین اعلام شده که اپل در حال توسعه مدل جدید اپل واچ اولترا نیز می‌باشد که ممکن است با افزایش قیمت در بازار عرضه شود. تاریخ دقیق عرضه آیفون ۱۵ تعیین شده است، اما باید توجه داشت که افشاگران به افزایش قیمت در نسل جدید اشاره کرده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر