هوش مصنوعی مکالمه‌محور با ChatGPT در قلب محصولات اپل!

Untitled-1

اپل در رویداد WWDC 2024 که شب گذشته برگزار شد دی ادغامی انقلابی؛ ChatGPT را با دستیار صوتی سیری و سایر اپلیکیشن‌های خود رونمایی کرد.

این ادغام، تجربه‌ای بی‌نظیر از هوش مصنوعی مکالمه‌محور را به ارمغان می‌آورد و تعامل شما با دستگاه‌های اپل را به سطحی فراتر ارتقا می‌دهد.

قدرت هوش مصنوعی در دستان شما

با ادغام ChatGPT، سیری به دستیاری هوشمندتر و کارآمدتر تبدیل می‌شود. به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهید با مواد اولیه موجود در یخچال خود، غذایی خوشمزه برای شام بپزید. کافی است از سیری بپرسید و این دستیار هوشمند با کمک ChatGPT، بهترین دستور پخت‌های متناسب با مواد اولیه شما را پیشنهاد می‌دهد.

قابلیت‌های فراتر از مکالمه

علاوه بر گفتگو، ChatGPT در سیری و دیگر اپلیکیشن‌های اپل، امکانات جدیدی را نیز ارائه می‌کند:

  • جستجوی تصویری: می‌توانید با ارسال تصاویر، از ChatGPT سؤالات مرتبط با آنها را بپرسید.
  • پاسخ به سؤالات در مورد اسناد: سیری با کمک ChatGPT، به سؤالات شما در مورد محتوای اسناد و فایل‌های PDF پاسخ می‌دهد.
  • ایجاد محتوای متنی: ChatGPT در ابزارهای نوشتاری اپل ادغام شده و به شما کمک می‌کند تا انواع محتوا، از جمله ایمیل، نامه و حتی داستان‌های کوتاه را به صورت خلاقانه بنویسید.
apple-siri-chatgpt-ai
-

ادغام ChatGPT در سیری و سایر اپلیکیشن‌های اپل در اواخر سال جاری به iOS 18، iPadOS 18 و macOS اضافه خواهد شد. استفاده از این قابلیت به صورت رایگان و بدون نیاز به حساب کاربری ChatGPT امکان‌پذیر است.

با این حال، مشترکین پرمیوم OpenAI می‌توانند به امکانات ویژه‌ی ChatGPT در داخل سیری و سایر اپلیکیشن‌های اپل دسترسی داشته باشند.


مقالات مرتبط:

جیلبریک‌شده ChatGPT توسط یک هکر منتشر شد

سازنده ChatGPT یک قانون غیرمعمول برای محافظت از داده‌های حساس وضع کرده است

قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید برای ChatGPT معرفی شد


آینده‌ای روشن با هوش مصنوعی

ادغام ChatGPT در محصولات اپل، گامی بزرگ در جهت ارتقای هوش مصنوعی مکالمه‌محور و ارائه‌ی تجربه‌ای کاربری به مراتب بهتر برای کاربران است. با این قابلیت، شما می‌توانید به طور ساده‌تر و کارآمدتر با دستگاه‌های خود تعامل داشته باشید و از توانایی‌های بی‌نظیر هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شوید.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: techcrunch.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر