اپل رسما زمان برگزاری مراسم بعدی خود را اعلام کرد؛ هفته آینده با آیفون 13

Untitled-1.jpg

اپل انتظارات کاربران را به پایان رسانید و رسما اعلام کرد که زمان برگزاری مراسم بعدی خود در تاریخ 23 شهریور ماه خواهد بود.

قرار است که مراسم بزرگ پاییزی اپل در هفته آینده و در روز سه‌شنبه 23 شهریور ماه برگزار شود. مانند هر سال این مراسم در ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد که شعار امسال این کمپانی California Streaming یا به عبارت دیگر، «کالیفرنیا پخش می‌کند» اعلام شده است.

معمولا اپل در مراسم‌هایی که در ماه سپتامبر و یا حوالی پاییز برگزار می‌کند از مدل‌های جدید آیفون پرده برمی‌دارد و امسال هم انتظار داریم که در مراسم هفته آینده، شاهد رونمایی از خانواده آیفون 13 باشیم. این سری از گوشی‌های اپل قرار است درست مثل پارسال و در همان ابعاد و اندازه‌ها باشند که یعنی چهار مدل از این خانواده معرفی خواهند شد. از جمله تغییراتی که در این سری انتظارش را می‌کشیم، می‌توانیم به نرخ تجدید بالا برای نمایشگر مدل‌های پرو اشاره کنیم که بالاخره قرار است به آیفون‌ها هم راه پیدا کند. همچنین دوربین‌های بهتر و کوچک‌تر شدن ناچ یا بریدگی نمایشگر هم از دیگر تغییرات مهم به شمار خواهند آمد.

اگر برنامه همان‌گونه باشد که گفتیم و از آیفون 13 رونمایی شود، در ادامه شاهد اعلام زمان عرضه نهایی iOS 15 هم خواهیم بود که پیش‌تر ویژگی‌های آن را در یک ویدیو مرور کرده بودیم. همچنین باید بگوییم که یکی از ویژگی‌های مهم iOS 15 که SharePlay نام دارد، قرار نیست در اولین نسخه iOS 15 هم عرضه شود و در بروزرسانی‌های بعدی این نسخه از iOS منتشر خواهد شد.

Apple September event 2021.jpg
-

اپل چند محصول و پروژه دیگر هم دارد که ممکن است در مراسم هفته آینده از آن بشنویم. برای مثال نسل جدید اپل واچ یا همان اپل واچ سری 7 را ممکن است ببینیم که با طراحی جدید همراه خواهد بود و طبق شایعات، لبه‌های تخت خواهد داشت. اندازه نمایشگر اپل واچ سری 7 هم قرار است نسبت به نسل‌های قبلی بزرگ‌تر شود و اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری داشته باشد. البته گویا بدنه ساعت‌ها بزرگ نشده و فقط حاشیه نمایشگر آن‌ها کاهش پیدا کرده است.

این را هم باید بگوییم که در برخی اخبار شنیده‌ایم که تولید این ساعت فعلا با مشکلاتی مواجه شده و ممکن است با تاخیر به بازار عرضه شود. محصول بعدی اپل که انتظارش را می‌کشیم، نسل سوم ایرپادز معمولی است که آن هم قرار است با طراحی شبیه به ایرپادز پرو اما بدون سری‌های سیلیکونی و ویژگی نویز کنسلینگ همراه باشد. مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با پردازنده M1X را هم به این لیست انتظارات اضافه کنید که البته بعید است در این مراسم آن را ببینیم و شاید اپل مراسمی دیگر برای این دو لپ‌تاپ برگزار کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Phone Arena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر