آیفون 13 احتمالا دارای فناوری شارژ بیسیم معکوس با سیم پیچی بزرگتر باشد!

Untitled-1.jpg

کمپانی اپل برنامه‌ریزی کرده تا در سری سیزدهم آیفون‌ها از یک سیم پیچ شارژ بی‌سیم بزرگتری استفاده کند، تا بتواند دماه تولیدی زمان شارژ را کاهش دهد و بتواند مسیر را برای شارژ بی‌سیم معکوس هموار کند.

یکی از افشاکنندگان معروف حوزه تکنولوژی و و نزدیک به کمپانی اپل با نام مکس وینباخ ‏(Max Weinbach) از طریق کانال یوتوب خودش اعلام کرده که

طبق گزارش افشاکننده معروف و موثق حوزه فناوری، مکس وینباخ ‏(Max Weinbach) از طریق کانال یوتیوب EverythingApplePro، اپل قصد دارد ابعاد سیم پیچ شارژ بی‌سیم را در این آیفون آینده بزرگتر کند، که باعث افزایش سطح محل شارژ بی سیم می شود. این افشاگر قبلا نیز گزارش‌هایی داده بود و گفته بود که آیفون 13 از آهن‌رباهای قوی MagSafe برخوردار است و امروز این موضوع را دوباره اعلام کرد و گفت دلیل این اتفاق افزایش اندازه سیم‌ پیچ آیفون 13 خواهد بود.

05seat_iphone-13-wireless-charging-coil.jpeg
-

وینباخ گفته که این افزایش اندازه سیم‌پیچ‌ها فقط برای کاهش دما نخواهد بود بلکه برای شارژ بی سیم معکوس مورد استفاده قرار خواهد گرفت که حتی به کاربران این دسترسی را خواهد داد تا بتوانند با دستگاه‌های سازگار شارژ بی‌سیم مانند Airpods بتوانند اقدام به شارژ کنند یعنی این دستگاه را پشت آیفون خود بگذارند تا گوشی کاربران شارژ شود.

خبرنگار بلومبرگ، مارک گورمن در ماه فوریه اعلام کرده بود که بعید است فناوری شارژ بی‌سیم معکوس در «آینده نزدیک» به آیفون بیایند. در همان زمان کمپانی اپل اعلام کرد و اطلاعات مرجع FCC آمریکا نشان داد که همه مدل‌های آیفون 12 از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس برخوردارند اما این ویژگی روی آن‌ها فعال نیست.

رسانه بلومبرگ نیز هفته گذشته گزارشی منتشر کرد و در آن خبر داد که کمپانی اپل در حال برنامه‌ریزی است تا بتواند قابلیت شارژ بی سیم معکوس را برای آیپد Pro در سال ۲۰۲۲ منتشر کند. تا آن جا که خبر داریم قابلیت شارژ معکوس انرژی خود را می‌تواند از باتری دستگاه دیگری دریافت کند از همین رو نیز اپل به دنبال این است تا این قابلیت را اول برای آیپدهایش آزمایش کند و در صورتی که بتواند از این آزمایش سربلند بیرون آید، کوپرتینویی‌ها بعدا آن را به آیفون خواهند آورد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر