قیمت آیفون ۱۵ پرو کمرشکن خواهد بود!

بلاتغتنبغت.JPG

احتمال وجود دارد که قیمت مدل یک ترابایتی آیفون ۱۵ پرو مکس به حداکثر ۱,۸۰۰ دلار برسد.

فقط چند ماه تا معرفی نسل بعدی آیفون ۱۵ اپل باقی مانده است و گزارش نشریه چینی "اکونومیک دیلی نیوز" نشان می‌دهد که قیمت تمامی مدل‌های آیفون‌های بعدی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

به همین ترتیب، قیمت مدل پایه آیفون ۱۵ استاندارد ممکن است از ۸۹۹ دلار شروع شود، که در مقایسه با مدل پایه آیفون ۱۴ استاندارد، ۱۰۰ دلار گران‌تر است. در حال حاضر، قیمت آیفون ۱۴ پرو از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود، اما با احتمال افزایش قیمت آیفون ۱۵ پرو، این محصول با قیمت ۱,۱۰۰ یا ۱,۲۰۰ دلاری عرضه خواهد شد.

در این میان، آیفون ۱۵ پرو مکس احتمالاً بیشترین افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد، به این معنی که مدل پایه این گوشی ممکن است با قیمت ۱,۳۰۰ دلار و نسخه‌ی یک ترابایتی آن با قیمت ۱,۸۰۰ دلار عرضه شوند.

درصورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، آیفون ۱۵ پرو مکس به عنوان گران‌ترین آیفون اپل تاکنون شناخته خواهد شد و حتی ممکن است به یکی از گوشی‌های گران‌قیمت و تاشوی دیگر جهان تبدیل شود. به عنوان مقایسه، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ با قیمت ۱,۸۰۰ دلار فروخته می‌شود و قیمت قوی‌ترین مدل آن ۲,۱۵۹ دلار است.

به‌نوشته‌ی دیجیتال‌ترندز، افزایش قیمت سری آیفون ۱۵ می‌تواند به افزایش هزینه‌های تولید و تورم در اقتصاد جهان ارتباط داشته باشد. معمولاً اپل محصولاتش را با سود به فروش نمی‌رساند؛ بنابراین، افزایش هزینه‌های تولید ممکن است بار سنگینی را بر دوش خریداران قرار دهد.

به‌نوشته‌ی دیجیتال‌ترندز، افزایش قیمت برای مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ احتمالاً اهمیت چندانی نخواهد داشت؛ زیرا براساس شایعات، این گوشی با ویژگی‌هایی مثل داینامیک آیلند و تراشه‌ی سریع‌تر A16 Bionic مجهز خواهد شد.

همه‌ی مدل‌های آیفون ۱۵ احتمالاً به‌جای درگاه لایتنینگ از پورت USB C استفاده خواهند کرد. مدل‌های پرو این گوشی‌ها نیز از قابلیت‌های دیگری مثل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن و دکمه‌ی اضافه با قابلیت شخصی‌سازی مانند اپل واچ اولترا و تراشه‌ی A17 Bionic بهره خواهند برد.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود آیفون ۱۵ پرو مکس با دوربین پریسکوپی و قابلیت بزرگ‌نمایی ۶ برابری مجهز شود که بهبود قابل توجهی در زوم اپتیکال آن ایجاد خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: digitaltrends

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر