اپل به‌طور رسمی از سیستم‌عامل iOS 17 رونمایی کرد

لانتلامنام.jpg

iOS 17 سرانجام توسط اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 به‌طور رسمی معرفی شد. از جمله ویژگی‌های برجسته این سیستم‌عامل جدید می‌توان به طراحی مجدد کارت‌های تماس و قابلیت پست صوتی زنده اشاره کرد.

در iOS 17، صفحه تماس کاربران با ویژگی جدیدی به نام "پوسترها" مجهز می‌شود. این ویژگی اطلاعات تماس را با تصاویر جذاب ترکیب می‌کند و هنگام تماس، به صورت تمام‌صفحه روی آیفون نمایش داده می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید این ویژگی را مشاهده کنید. علاوه بر این، در نسخه جدید این سیستم‌عامل، ویژگی جدیدی برای پیام‌های صوتی وجود دارد که می‌تواند به‌طور هم‌زمان برای تماس‌های صوتی کپشن ایجاد کند.

از جمله ویژگی‌های جدید برای پیام‌ها در iOS 17، می‌توان به رونویسی پیام‌های صوتی اشاره کرد که قبلاً در سری پیکسل 7 گوگل مشاهده شده بود. ویژگی دیگر در این سیستم‌عامل به نام "Check In" وجود دارد که به شما امکان می‌دهد موقعیت و وضعیت خود را به فردی که با او قرار دارید، ارسال کنید. همچنین، اپل استیکرهای سیستم‌عامل خود را به‌روزرسانی کرده است تا بتوانید در iMessages یا هر بخش دیگری از سیستم، از آن‌ها در موقعیت‌های مختلفی استفاده کنید.

Namedrop-1.jpg.webp
-

سیستم‌عامل جدید iOS 17 سرانجام توسط اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2023 به‌طور رسمی معرفی شد. از جمله ویژگی‌های جذاب این سیستم‌عامل می‌توان به ویژگی NameDrop اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی، تنها با نزدیک کردن دو آیفون به یکدیگر، می‌توان اطلاعات تماس مانند ایمیل و شماره تلفن را بین آن‌ها ردوبدل کرد. همچنین، این ویژگی انتقال تصاویر را نیز بین دو دستگاه مختلف امکان‌پذیر می‌سازد.

صفحه‌کلید iOS 17 نیز از جمله قسمت‌های مهم سیستم‌عامل اپل است که در این نسخه جدید، قابلیت تصحیح خودکار آن بهبود یافته است. همچنین، صفحه‌کلید اپل به یک مدل زبان جدید و یک میانبر ساده‌تر برای بازگشت به کلمه اصلی مجهز شده است. قابلیت Dictation نیز اکنون از یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته استفاده می‌کند.

همانطور که امروز در گزارش‌ها اعلام شده بود، اپل تجربه کار با سیری را نیز ساده‌تر کرده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند با گفتن "Siri" به‌جای عبارت "Hey Siri" دستیار صوتی اپل را فعال کنند.

سیستم‌عامل جدید iOS 17 از سپتامبر امسال برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر