بلومبرگ: نسل دوم اپل ویژن پرو حداقل تا 18 ماه دیگر معرفی نخواهد شد

RazozWLQjzuMg

هدست ویژن پرو تا چند هفته پیش وارد بازار شده است و این امر باعث شده که علاقه‌مندان از این به بعد به فکر نسل جدید این محصول باشند.

اما بر اساس گزارشی که توسط خبرنگار بلومبرگ منتشر شده است، نسل دوم هدست اپل حداقل تا 18 ماه دیگر عرضه نخواهد شد.

مارک گرمن از بلومبرگ در یک یادداشت جدید اعلام کرده است که به احتمال زیاد اپل حداقل 18 ماه دیگر نسل دوم ویژن پرو را معرفی نخواهد کرد. این گزارش نشان می‌دهد که ممکن است خبرهای قبلی که به شروع کار روی ویژن پرو 2 اشاره داشتند، صحت نداشته باشند و عرضه این دستگاه ممکن است به تعویق بیفتد.

اختلاف زمانی طولانی بین دو نسل از این هدست شاید ایده‌آل نباشد، اما این امکان را فراهم می‌کند که اپل به مقدار کافی ویژن پرو را به فروش برساند و جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. ارزش یادآوری دارد که اپل هنوز هم عرضه جهانی این هدست را آغاز نکرده است و به زمان بیشتری برای این کار نیاز دارد.

RazozWLQjzuMg

گرمن همچنین معتقد است که عرضه ویژن پرو نشان می‌دهد که هدست‌های واقعیت مجازی هنوز نیازمند بهبودهای زیادی هستند. او با اشاره به بررسی‌ها و نقدهایی که انجام شده است، بیان کرد که استفاده از ویژن پرو برای کارهای روزمره چالش‌برانگیز است و رابط کاربری آن همیشه به خوبی عمل نمی‌کند. گرمن افزود: "با هزینه‌ای بالغ بر 3500 دلار برای این تجربه، نمی‌توان فراموش کرد که گاهی این واقعیت به‌سختی می‌تواند قابل تحمل باشد."

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که خریداران ویژن پرو در حال پس دادن این محصول به اپل هستند. حالا خبرنگار بلومبرگ مدعی است که این بازگرداندن‌ها طبیعی است و به دلایل مختلفی برمی‌گردد. او توضیح می‌دهد: "اگر شما ویژن پرو را خریده‌اید، احتمالاً یک طرفدار سخت اپل یا یک عاشق فناوری جدید هستید. این گروه از افراد در مقایسه با خریداران آیفون و آیپد، کمتر احتمال دارند که محصول را پس بفرستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: bloomberg.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر