معرفی ایسوس از جدیدترین پرچمداران گیمینگ: خانواده گوشی‌های ROG Phone 8 آغاز شد!

rogphone.jpg

گوشی‌های گیمینگ شرکت ایسوس از همیشه تمرکز خود را بر روی گیمرها داشته‌اند. با معرفی گوشی ROG Phone 8 Gaming، این شرکت توانسته است جذابیت خط تولید خود را گسترش دهد.

گوشی‌های ROG Phone 8، ROG Phone 8 Pro و ROG Phone 8 Pro Edition نه تنها نازک‌تر (8.9 میلی‌متر در مقایسه با 10.49 میلی‌متر ROG Phone 7) و سبک‌تر (225 گرم در مقابل 239 گرم) شده‌اند، بلکه با مقاومت بیشتر در برابر گرد و غبار و آب (IP68 در مقابل IP54) نیز بهبود یافته‌اند. همچنین، این گوشی‌ها اکنون از شارژ بی‌سیم با حداکثر 15 وات پشتیبانی می‌کنند. ویژگی‌های جذاب این محصول، برای هر فردی، بی‌توجه به اینکه آیا یک گیمر هستید یا خیر، ممکن است جالب توجه باشد.

خط تولید گوشی‌های ROG Phone 8 شامل مدل‌های ROG Phone 8 استاندارد، ROG Phone 8 Pro و ROG Phone 8 Pro Edition است. هرکدام از نظر طراحی ظاهری و مشخصات کمی با یک دیگر متفاوت هستند. نسخه ROG Phone 8 با هزینه‌ی 1099.99 دلار (1099.99 یورو / 949.99 پوند) دارای لوگوی RGB در پشت خود است و با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. در همین حال، گوشی 1199.99 دلاری (1199.99 یورو / 1099.99 پوند) یعنی نسخه Phone 8 Pro دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. در نهایت، مدل ROG Phone 8 Pro Edition با قیمت 1499.99 دلار (1499.99 یورو / 1299.99 پوند) از 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند. هر دو مدل رده بالا این گوشی با نمایشگرهای LED نقطه‌ای در پشت خود به بازار عرضه می‌شوند.

ROG_Phone_8_8_pro_Group_Photo

تکنولوژی خنک‌کننده‌ای با قدرت: عملکرد بازی بی‌نظیر

جذابیت اصلی در این محصول همچنان عملکرد بازی منحصر به فرد آن است. این گوشی‌ها دارای سیستم خنک‌کننده رسانا هستند که از نیترید بور و مس برای استخراج مستقیم گرما از پردازنده اسنپدراگون استفاده می‌کند. ایسوس ادعا می‌کند که این رویکرد آن‌ها از نظر حرارتی 20 درصد کارآمدتر است. همچنین، اگر به دنبال کاهش دما بیشتر هستید، این شرکت نسخه جدیدی از خنک‌کننده AeroActive خود را نیز معرفی کرده که می‌توانید آن را به پشت گوشی متصل کنید تا دمای قاب پشتی آن را تا 26 درجه سانتیگراد (79 درجه فارنهایت) کاهش دهید.

گوشی ROG Phone 8 Gaming: بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای تجربه کاربری بهتر

با توجه به عرضه این گوشی در سال 2024، اجزاء این محصول در برخی از بخش‌ها از هوش مصنوعی بهره‌مند شده‌اند. ویژگی "AI Grabber" برای آسان‌تر کردن جستجوی آنلاین برای اطلاعات بازی با شناسایی و کپی کردن متن بازی طراحی شده است. همچنین ایسوس از هوش مصنوعی برای بهبود نتایج جستجو در برنامه‌های لانچر، گالری و تنظیمات گوشی استفاده می‌کند. ویژگی "AI Wallpaper" نیز در حال توسعه است که تصاویر پس‌زمینه‌های سفارشی را با استفاده از Stable Diffusion تولید می‌کند.

مشخصات گوشی‌های جدید ایسوس

Cooler_RogPhone

هر سه مدل ROG Phone 8 مجهز به آخرین پردازنده پرچمدار شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3، با باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی هستند که می‌تواند تا حداکثر 65 وات شارژ شود. صفحه نمایش جلویی گوشی‌ها 6.78 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز، حداکثر روشنایی 2500 نیت و یک سوراخ پانچ حاوی یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی دارد. در پشت دستگاه، یک مجموعه دوربین سه‌گانه به ترتیب از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و یک تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر قرار دارد.

گوشی‌های ROG ایسوس هرگز بهترین گزینه برای غیرگیمرها نبوده‌اند، اما ROG Phone 8 Gaming ممکن است برای گیمرهایی که میان گوشی هوشمند مختص بازی و گوشی پرچمدار سنتی سرگردان هستند، بهترین گزینه به نظر بیاید. این گوشی جدید از فوریه در بریتانیا و اروپا به بازار عرضه می‌شود و در آینده نیز در ایالات متحده در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر