افشای تصاویر راگ فون ۸ پرو، گوشی پرقدرت ایسوس

gjgyjdfg.jpg

رندرهای منتشر شده از گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۸، جزئیات طراحی بدنه و دوربین این مدل را به تصویر می‌کشند.

ایسوس قرار است در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی)، سری جدید گوشی‌های راگ فون ۸ (پایه و پرو) را معرفی کند. این برند تایوانی قبلاً با ارائه طراحی پنل پشتی و بخشی از مشخصات کلیدی این محصول، اطلاعاتی را به‌صورت رسمی منتشر کرده بود و اکنون رندرهای گوشی گیمینگ راگ فون ۸ پرو منتشر شده است.

گوشی گیمینگ راگ فون ۸ پرو دارای ظاهری با دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست است. یک درگاه USB-C اضافی در سمت چپ قاب مشاهده می‌شود و در پنل جلویی، طراحی حفره‌ی مرکزی و نمایشگر با حاشیه‌های بسیار باریک دیده می‌شود.

دوربین پشتی گوشی ایسوس راگ فون ۸ پرو از طراحی جزیره‌ای مربع‌شکل با بریدگی در لبه‌ی سمت راست بهره می‌برد. این مجموعه دارای سه حسگر دوربین و قابلیت ضبط ویدیو با فرمت 8K Ultra HD است.

rog-phone-8-pro-renders

با توجه به رندرهای منتشر شده، لوگوی ROG روی دستگاه از نقاط ال‌ای‌دی خاص تشکیل شده است و با نورپردازی متفاوت نسبت به مدل استاندارد برخورد خواهد داشت. قسمت پایینی گوشی شامل درگاه USB تایپ سی، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، اسپیکر گریل و سینی سیم‌کارت است.

قبلاً تأیید شده بود که این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد و دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد‌وغبار و آب است. همچنین، انتظار می‌رود این گوشی با دوربین تله‌فوتو با زوم ۱۰ برابری و سیستم لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شود.

تاکنون، قیمت این گوشی اعلام نشده است، اما با نزدیکی تاریخ رونمایی، احتمالاً به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mysmartprice

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر