ارز دیجیتال بیت‌کوین به قیمت ۴۰ هزار دلار رسید؛ بالاترین رکورد قیمت در طول ۱۹ ماه گذشته.

bitcoin.jpg

ارزش هر واحد بیت‌کوین، با پشت سر گذاشتن از مقاومت بسیار حیاتی ۳۸ هزار دلاری و استحکام بالای آن، در نهایت پس از مدتی به بیش از ۴۰ هزار دلار ارتقا یافت.

قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه، برای اولین بار از سال ۲۰۲۲، سرانجام از مرز ۴۰,۰۰۰ دلار عبور کرد و اتریوم نیز به بالای ۲,۲۰۰ دلار رسید.

بر اساس اطلاعات CoinMarketCap، قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر اطراف سطح ۴۰ هزار دلار حرکت می‌کرد، اما در نهایت موفق شد از مقاومت روانی و بسیار حیاتی عبور کند و در لحظه‌ی نگارش این مقاله با قیمت ۴۰,۹۵۰ دلار معامله می‌شود.

btc-2023-4k

هر واحد اتریوم نیز در حال حاضر ۲,۲۲۴ دلار است و همانند بیت‌کوین، در روز گذشته حدود ۴.۵ درصد رشد داشته است. ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار، پس از بیت‌کوین و اتریوم، نیز به مانند این دو با رشد چند درصدی مواجه شدند؛ به‌جز بایننس‌کوین (BNB) که به دلیل مشکلات اخیر صرافی بایننس در این بازه‌ی زمانی حدود ۰.۱ درصد کاهش یافت.

قیمت بیت‌کوین در آوریل ۲۰۲۲ به زیر ۴۰ هزار دلار رسید و طی چند ماه گذشته به‌دلیل اظهارات غیرقانونی بانک‌های مرکزی آمریکا و امیدواری برای تأیید صندوق قابل‌معامله‌ی بیت‌کوین (ETF) افزایش یافته است.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: coinmarketcap

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر