گوشی جدید بلک بری با کیبورد فیزیکی و پشتیبانی از 5G امسال عرضه می‌شود

بلک بری 2021.jpg

برخلاف اخبار گذشته که از پایان ساخت گوشی توسط بلک بری خبر می‌داد، حالا این کمپانی اعلام کرده است که یک گوشی با سخت افزار جدید، کیبورد فیزیکی و پشتیبانی از 5G را در سال 2021 راهی بازار خواهد کرد.

همکاری بلک بری و TCL سال گذشته به پایان رسید، اما این پایان همکاری، باعث پایان بلک بری نشده است و این کمپانی به فاصله‌ی چند ماه، خبر ساعت گوشی آینده‌ی خود را اعلام کرده است. درواقع حالا بلک بری اعلام کرده است که در حال طراحی و ساخت یک گوشی هوشمند است که در سال 2021 راهی بازار خواهد شد.

اخبار مرتبط: بلک بری دیگر گوشی هوشمند نمی سازد!

این گوشی از همان زبان طراحی سابق گوشی‌های بلک بری بهره خواهد برد و کیبورد فیزیکی بلک بری کلاسیک را هم در آن شاهد خواهیم بود اما سخت افزار درونی آن تغییر خواهد کرد و مدرن خواهد شد. همچنین این گوشی از شبکه 5G هم پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت‌های OnwardMobility و فاکسان در حال ساخت این گوشی هستند و گوشی آینده‌ی بلک بری ابتدا در آمریکای شمالی و اروپا و سپس در آسیا عرضه خواهد شد. هنوز زمان مشخصی برای عرضه‌ی این گوشی تعیین نشده است اما می‌دانیم که در سال 2021 این اتفاق رخ خواهد داد.

تمرکز اصلی بلک بری در این گوشی آینده‌ی خود، بر روی امنیت است و شرکت OnwardMobility در ساخت این گوشی به تجربه‌ی طولانی مدت بلک بری در ایجد سرویس‌های ارتباطی امن، توجه خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رسول

یک‌شنبه, 26 بهمن 1399

این خبر که مربوط به تابستان سال قبل هست.

پاسخ

ثبت نظر